Beantwoord

TV en Sonos zien wifi niet

  • 1 February 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedemorgen een contnie probleem is dat de TV en Sonos de wifi niet zien. Of even wel zien en dan weer niet. TV geeft aan dat die verbonden is met wifi maar bij starten van netflix oid geeft aan niet verbonden met wifi.

via de app hulp incl telefonisch contact met kpn kom ik niet verder. Router diverse keren opnieuw opgestart of via de app laten controleren. Op afstand opnieuw laten opstarten. Router instellingen zijn veranderd. Niks helpt. Ik ben elke avond lang bezig. KPN doet niet wat ze beloofd.Iemand een idee wat te doen? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 1 February 2020, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Is wellicht je Wi-Fi signaal onvoldoende? Heb je de wifi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EVenema, welkom hier. 

Wat irritant dat zowel de tv als de Sonos niet goed met de WiFi overweg kunnen. Zoals je het omschrijft lijkt het alsof de WiFi niet sterk genoeg is zoals Joep1965 ook aangeeft. Heb je de WiFi manager die hij stuurt al doorlopen? Wordt het daarna beter? Met deze manager kun je jouw WiFi optimaliseren. Zo kan het bijvoorbeeld ook zijn dat de tv en Sonos moeite hebben met het WiFi kanaal dat nu gebruikt wordt. Door deze te wijzigen kan het beter worden. Ben benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie van je ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat je de oplossing hebt gevonden. Zo niet, dan hoor ik uiteraard nog graag van je.