Beantwoord

TV kijken via laptop lukt niet

  • 5 March 2020
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

sinds vandaag heb ik internet  en tv van kpn, probeer via laptop tv te kijken maar lukt niet, 4 keer geprobeerd te bellen met kpn, maar word je doorgestuurd naar de website, zou graag iemand persoonlijk aan de lijn willen maar krijg ik een storing melding, plus ik heb een oude tv op slaapkamer staan die ik niet aan kan sluiten omdat daar geen hdmi aansluiting zit alleen een scartaansluiting, zou dit graag verholpen zien, doormiddel van ander kastje met hdmi aansluiting

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 6 March 2020, 17:50

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Bel 0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je; ik wil een medewerker spreken.  Dan komt het goed.

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @rietje8863 

 

Voor je probleem met tv kijken op de laptop,

Welke browser  (Safari, Edge, Chrome of Firefox) gebruik je? Zou je eens een andere willen testen met tv.kpn.com . Wat ook helpt, je browsergeschiedenis, cookies en cache legen

Reputatie 7
Badge +17

@rietje8863 Welkom op ons Forum! Voor storingen zijn wij gewoon 24/7 beschikbaar. Voor overige ‘service’ vragen zijn wij beschikbaar tussen 0800-2200 uur. Ik zie dat je midden in de nacht dit topic hebt aangemaakt. Als je rond die tijd ook met ons gebeld hebt, dan vermoed ik dat je daarom bent doorverwezen naar de website. Heb je ondertussen contact gehad met een van mijn collega's of kan ik in deze nog iets voor je betekenen? Ik heb je namelijk graag verder. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@rietje8863 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer