Beantwoord

twee keer afrekenen

  • 26 May 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Waarom reken ze weer af als ik het al betaald had

icon

Beste antwoord door RBxx 26 May 2020, 15:05

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @SweetBruintje ,kun je iets duidelijker zijn in je vraagstelling?

Heb je ergens dubbel voor betaald?

Ja, normaal betaalt ik de factuur elke 20ste van elke maand ..ik heb het al betaalt , nu reken ze het weer automatisch, maar het ding is nooit is het duidelijk dat ik het elke 20ste betaalt

Hallo @SweetBruintje , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ja, normaal betaalt ik de factuur elke 20ste van elke maand ..ik heb het al betaalt , nu reken ze het weer automatisch, maar het ding is nooit is het duidelijk dat ik het elke 20ste betaalt


Hallo @SweetBruintje , bedoel je dat je het zelf handmatig overboekt en dat KPN vervolgens het ook nog via automatische incasso van je bankrekening incasseert?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @SweetBruintje, Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht en excuses voor de late reactie :persevere: .  Ik begrijp nog niet helemaal wat je precies bedoelt. 
Klopt het wat RBxx zegt? Je maakt het bedrag handmatig over, daarnaast incasseren wij het bedrag. Oftewel, je betaald het bedrag iedere maand 2x?  
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee en pas ik eventueel de incasseerdatum aan, mocht je dit wensen.

Reputatie 7
Badge +17

@SweetBruintje We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!

Reageer