Vraag

Twee weken te vroeg afgesloten

  • 14 August 2023
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb vandaag hetzelfde meegemaakt. Ruim 2 uur aan de lijn gehangen met verschillende medewerkers. Ondanks de bevestiging dat er pas de 29e afgesloten zou worden is het vandaag al gedaan 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Te vroeg afgesloten 1 en welkom op het forum! 

Als je te vroeg bent afgesloten dan zal hiervoor een ticket aangemaakt moeten worden richting onze afdeling herstel. 
Je hebt al gebeld, dus ik neem aan dat dit ticket inmiddels aan is gemaakt. Je ontvangt hier dan een bevestiging over per SMS en wordt op de hoogte gehouden.

Mocht je nog geen update hebben gehad, bel dan met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 en vraag of er al wat bekend is. Dan kan mijn collega dit nakijken, dat is de snelste weg.

Hopelijk zijn de diensten snel weer online!

Ja ik snap wat er moet gebeuren. Echter kwam er van de kant van KPN geen enkel begrip of fatsoenlijke reactie. Na 4 verschillende medewerkers te hebben gesproken, talloze keren met de hulplijn te hebben gebeld om te horen te krijgen dat dit geen reden was om doorverbonden te worden en ruim twee uur aan de lijn te hebben gehangen om uiteindelijk te horen te krijgen dat het niet aan KPN ligt, terwijl de correcte datum wel door KPN in een mail is bevestigd, was ik er klaar mee. Qua procedures zal het allemaal ongetwijfeld kloppen en dit de boeken in gaan als een correct afgehandelde vraag, ik voel me verschrikkelijk onheus bejegend en weggezet als een of andere domme sukkel. Gelukkig was de nieuwe partij zo flexibel om het de volgende dag op te lossen. Voor mij iig nooit meer KPN

Reputatie 7
Badge +17

Wat jammer dat het zo gelopen is. 😔 Geen diensten hebben is al bepaald geen pretje, laat staan dat je je niet serieus genomen voelt. 

Fijn dat de andere partij het zo snel op heeft kunnen lossen en dat je weer diensten hebt. Dat is het belangrijkste, al was het mooi geweest als je vanuit ons ook hulp en duidelijkheid had gekregen.

Houd in de gaten of je abonnement bij ons dan ook is opgezegd op het moment dat je nieuwe provider actief was. Je hebt nu immers al geen diensten meer, dus dan moeten de facturen daar ook rekening mee houden.
Mocht je nog geen bevestiging hebben gehad dat je abonnement is opgezegd, neem dan contact met ons op via 0800-0402 op de eerder genoemde momenten en vraag naar de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dit dan met je doornemen en dan is dat in elk geval geregeld. 

Heel veel plezier gewenst bij je nieuwe provider!