Beantwoord

Twee wifi punten extra, 2 losse netwerken?

  • 5 April 2021
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

We hebben sinds vorige week KPN en we hebben nadat de monteur weg is gegaan het naam en het wachtwoord via de app KPN thuis het veranderd maar nu hebben we twee WiFi punten opeens de oude en de nieuwe en valt de nieuwe de hele tijd weg, en nu is de vraag wat moet ik doen om de oude uit te zetten en de nieuwe goed te laten functioneren. ( we hebben de WiFi via 4 WiFi punten lopen en hebben de modem uitgezet als router.)

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 April 2021, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft 4 WiFi punten. Dus? Welke zijn dat? Rond, vierkant, zwart of wit? Allemaal dezelfde? Of verschillende modellen? Welke Experiabox heeft u?

We hebben de super WiFi punten. Er is ook een monteur langs geweest zoals ik al zei maar die zei dat je het pas moest aan passen toen hij weg was en dat hebben we nu maar de WiFi valt nu vaak weg en hebben we twee WiFi punten de oude en de nieuwe

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sem v Hove, bedankt voor je bericht. Mijn advies zou zijn om de SuperWifi en eventuele Experia Wifi een reset te geven. Dit kan met behulp van het reset knopje achterop de apparaten. Hierna zullen de apparaten opnieuw verbinden met de Experia Box en elkaar.