Beantwoord

Tweede Experia WiFi aansluiten op eerste verdieping in huis

  • 19 April 2021
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Wie kan mij het volgende vertellen. 

Op de 1e verdieping wil ik mijn 2e experia wifi aansluiten. Dit wil ik doen via een verbindingsadapter. Hoe moet ik en waar moet ik de ethernetkabels aansluiten

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door NHendriks 19 April 2021, 22:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Pfoe, Experiawifi achter een powerline-adapter is niet aan te raden, een internetverbinding via het stroomnet is over het algemeen niet zo stabiel wat voor haperingen in de wifi kan zorgen.

 

Hoewel het misschien niet het leukste werkje is werkt een kabel trekken toch het beste. Gelukkig gaan die dingen niet zomaar stuk en als je bijvoorbeeld een CAT-6 kabel trekt dan weet je zeker dat ie de komende jaren nog goed is. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom op het forum @Berry Smith, zoals hierboven al wordt aangegeven is de beste methode toch wel met een geheel bekabelde verbinding. De kwaliteit is niet te garanderen op deze wijze. 
Wil je toch perse een draadloze verbindingsset gebruiken dan gaat er een utp kabel in de adapter die in het stopcontact gaat en vandaar loopt die kabel naar de Experia Wifi