Beantwoord

Uitval van tv en wifi

  • 20 August 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Nou ik heb ook last van uitvallen tv en Wi-Fi,  Wi-Fi manager verschillende malen gedaan , geen verbetering,  toch maar klantenservice gebeld,  die hebben ook van alles geprobeerd,  als antwoord kijk uw inbox na er komt een oplossing waarschijnlijk nieuwe media box,  gewoon een email dat ik Wi-Fi versterkers moet aanschaffen,  ja die had ik zelf ook wel kunnen kopen maar had al aan gegeven dat t altijd goed is geweest,  nu komen ze met zoiets,  ben er wel een beetje klaar mee met KPN op deze manier,  van alles doen om nieuwe klanten binnen te halen maar trouwe klant gewoon met kluitje t riet insturen 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 August 2020, 19:42

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Peter versluis , welk merk en type modem heb je?

Heb je een glas- of koperverbinding?

Hoe is de tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks met een kabel of anderszins?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Peter versluis! Goed dat je je bericht hier plaatst. Ik ben ook benieuwd hoe de TV-ontvanger aangesloten is, zou je dit toe willen lichten? Daarnaast wil ik graag weten of de wifi op alle apparaten in huis wegvalt en overal in huis, of dat dit op bepaalde apparaten/locaties is. Als de wifi wegvalt, valt de TV dan ook uit? Heb je ook apparaten bekabeld aangesloten en, zo ja, valt de verbinding daar ook weg?

Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer