Beantwoord

Uitval WiFi

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Na 10 jaar tevreden te zijn over mijn internetverbinding, kreeg ik vorige week een berichtje dat er gedurende de NACHTELIJKE uren zou worden gewerkt aan de verbetering van het netwerk in mijn buurt. Uiteraard moet er verbeterd worden en levert het in de nacht geen problemen op. Na deze melding is mijn verbinding nu al 2 keer OVERDAG gedurende belangrijke meetings enkel uren uitgevallen, maandag 23 november en vrjjdag 27 november. Zeer storend in deze tijd waarbij velen in NL vanuit huis moeten werken in verband met COVID 19 maatregelen. Uren NA deze uitval wordt er vervolgens een SMS gestuurd met de boodschap dat er een storing is en de storing 4 uur eerder !? wordt opgelost. Screenshots heb ik voorhanden indien gewenst. 

Ik vind het uitermate storend en onprofessioneel.  Inmiddels contact gehad met de KPN via 0800 0402, en gevraagd of deze uitval bekend is/was maar ik ben niet verder gekomen dan dat dit inderdaad heel vervelend voor me was……  Voordeel: het netwerk  wordt in de komende weken niet verder 'verbeterd’. Hopelijk blijven de storingen uit.  

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Syb99 6 December 2020, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Syb99. Ik zou graag met je mee willen kijken wat er aan de hand is. Spelen de storingen nog steeds nu we een paar dagen verder zijn?  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor de zekerheid nog een mening voor je doen.  :relaxed:

Dank u voor uw reactie, het is niet verder voorgekomen. Ik was alleen verbaasd dat je keurig een melding krijgt dat je WiFi verbinding kan uitvallen tussen 02.00 en 05.00 ivm verbeteringen op het netwerk.  Dat vervolgens de WiFi uitvalt tussen 10.00 en 13.00. En dat je daarna een melding krijgt om 17.00 uur dat de storing wordt verholpen om 14.00 uur.  Ik zou denken….. het voelt als mosterd na de maaltijd.  En dit dus 2x in 1 week. Weinig professioneel van de KPN

Reputatie 7
Badge +17

Het is inderdaad niet het gevoel dat we willen meegeven. Ik ben wel heel erg blij dat het sindsdien niet meer is voorgekomen. Ik ga in dit geval het topic sluiten maar als er iets is laat het dan vooral hier weten. Dan kunnen we het verder oppakken. :relaxed: