Beantwoord

Uitval Wifi >> onverwacht grote kosten mobiel internet

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste KPN…

Afgelopen zaterdag heeft er mogelijk een uitval plaatsgevonden van mijn thuis internet, waardoor mijn telefoon via mijn Symio netwerk gebruik is gaan maken. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik kan aantonen dat er gat in verbinding is geweest en dat gedurende dat gat mijn mobiele internet is gaan slurpen met ongekend hoog aantal verbruik in MB's met een factuur van € 435 tot gevolg (in slechts 3 uur tijd). 

Symyo heeft een nette oplossing geboden maar alsnog met ik € 30 betalen voor dit data verbruik. Ik zoek contact met KPN omdat ik wil weten wat zaterdag 16 januari tussen 10:30 en 13:00 is gebeurd op het KPN netwerk?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 26 January 2021, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @JSOlthof en welkom hier op het forum :)

 

Nette oplossing van Simyo! Ik durf alleen niet te zeggen of ik kan achterhalen wat er op 16 januari tussen 10.30 en 13.00 is gebeurd. Ik neem aan dat je was verbonden met de Wi-Fi? Het is in dat geval niet ondenkbaar dat je verbinding tot aan het modem (Experia Box) gewoon goed was maar dat de Wi-Fi wel wat problemen had op dat moment. Wi-Fi blijft een gevoelig stukje techniek en ik kan op afstand niet zien wat een draadloze verbinding doet of heeft gedaan. Weet je ook hoe de lampjes van de Experia Box brandden op 16 januari tussen 10.30 en 13.00? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JSOlthof , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen!