Beantwoord

uitzetten extra pakket

  • 20 June 2021
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Badge

Ik heb gebruik gemaakt van 3 maanden Film1 aanbieding als extra pakket. Ik kan het pakket uitzetten via mijn kpn. Het lijkt dan even uitgezet, maar is bij opnieuw inloggen weer terug. Ik heb dit soort problemen iedere keer, met het switchen tussen pluspakket en fox...het in orde maken van actie tijdelijk extra bandbreedte. Ik wil graag Film1 eraf en iedere extra betaling hiervoor verrekend hebben..

icon

Beste antwoord door Lisa 20 June 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Zijn de 3 maanden al verstreken van Film 1, opzeggen kan namelijk alleen maar als die verstreken zijn op de eerste dag na de 3 maanden

Badge

@jimny Jazeker, dat wist ik. We zitten er nu 4 dagen overheen. Hij popt iedere keer weer terug.

Heb je het al geprobeerd via de afstandsbediening van de tv ontvanger om het uit te zetten

Badge

@jimny via de app, online via mijn.kpn en via de afstandsbediening :thinking:

@jimny via de app, online via mijn.kpn en via de afstandsbediening :thinking:

Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is of morgen bellen met de klantenservice 0800-0402 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @erikholtrop! Omdat er nog een wijzing open staat (upgrade van snelheid), kan het pakket nu niet gedeactiveerd worden. Dit is hoe ons systeem is ingericht. We wachten de order even af. Zodra dit gebeurd is, kan het Film1 pakket verwijderd worden. Laten we afspreken dat ik volgende week weer even meekijk en de eventuele extra kosten voor het pakket aan je vergoed:wink:.

Ik heb trouwens een vraag over de wijziging. Ik zie dat er een monteur is langs geweest in de wijkkast. Hoe is de snelheid op dit moment bij jullie? Als die niet naar behoren is, dan gaan we een monteur inplannen die thuis de boel komt controleren. Ik hoor dus graag van je! :blush:

Reputatie 7
Badge +17

Zoals afgesproken heb ik het Film1 Pakket verwijderd en de gemaakte kosten in mindering gebracht. Dit wordt verwerkt met de eerstvolgende factuur :blush: