Vraag

Update software Experia Box en nieuw IP adres

  • 16 July 2021
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo, ik kreeg op 14 juli via e-mail een bericht dat de software van mijn kpn modem geupgrade wordt op 15 juli ‘s nachts en dat er een nieuw openbaar IP adres wordt gekoppeld aan mijn modem.

Ik ben vandaag ingelogd op mijn modem maar zie geen wijziging in het openbare (wan) ip-adres van mijn modem. De software versie is nu V1.01.00T03.8V4 Ik weet niet zeker of dat nu een nieuwere versie is.?

Kan het nog zijn dat de update van het ip-adres of software later komt dan het aangekondigde tijdstip in de nacht van 15 juli?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@RWAE Welkom op het forum. 

Op het moment dat je de software update krijgt dan zou je normaal gesproken ook een nieuw ip adres moeten krijgen. 

Welke Experiabox gebruik je? Dan kan ik uitzoeken of dit inderdaad de laatste software versie is!

Ik heb een Experia Box v10 ZXHN H369A

Reputatie 7
Badge +24

De software versie is nu V1.01.00T03.8V4 Ik weet niet zeker of dat nu een nieuwere versie is.?

Ja, volgens mij is dit al de nieuwe versie. Volgens dit bericht van @Erwin_:

https://forum.kpn.com/internet-9/update-modem-telfort-naar-kpn-545236?postid=1343071#post1343071

@Nick83 en @Rutger_  bedankt voor jullie antwoord. Dan is mijn Experiabox voorzien van de laatste software en wordt/is blijkbaar mijn ip-adres niet veranderd.