Beantwoord

Upgrade telkens uitgesteld

  • 6 December 2019
  • 44 reacties
  • 587 keer bekeken

Reputatie 1

weer upgrade verdwenen van fourstack

ongelofelijk dat dit te plannen is voor de kpn

dit stond vorige week erop en voor de zoveelste keer weer verwijderd

echt om moedeloos van te worden

hoop dat dit nog vezonden word

want ik zit bijna weer op niveau van inbellen met vaste lijn😥

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 March 2020, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Jajela, wat ontzettend flauw dat er wéér onduidelijkheid is over het al dan niet upgraden van je lijn:confused:

Ik heb meer informatie gevraagd aan een collega die inzage heeft in de planning van de upgrades. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, hoor je weer van mij! 

Reputatie 1

dankje

zou graag weten waar ik aan  toe ben

was mij verteld dat het november zou worden

toen zeker weten januari

dus in vertrouwen abo verlengd

en week later weer verdwenen

en misschien april

een woord

moedeloos

moedeloos

Reputatie 7
Badge +20

Dat snap ik helemaal, het is niet leuk om telkens teleurgestelde te worden wat betreft de upgrade. Ik hoop dat ik snel meer nieuws voor je heb!

Hallo @jajela , planningen van KPNNetwerk.nl veranderen nogal eens is mijn persoonlijke ervaring.

Bij mij stond een upgrade van de straatkast dit jaar gepland in augustus, uiteindelijk werd het oktober en heb ik nu een mooie snelheid.

Je kunt een gratis abo nemen op de nieuwsbrief van www.kpnnetwerk.nl en je wordt als eerste op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen de komende 2 maanden.

Succes.

 

Reputatie 1

heb ik dus 

en die gaf aan 31 januari

dussss

Reputatie 1

in iedergeval bedankt voor de tip:thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jajela, ik heb een reactie ontvangen!

De upgrade is in eerste instantie herpland naar eind Q1 2020. Dit heeft te maken met de beschikbare werkcapaciteit komende weken.

Het kan goed zijn dat het meevalt, mogelijk dat dit na de jaarwisseling deze weer naar voren wordt gehaald.

Nog steeds geen duidelijkheid dus, laten we maar hopen dat de planning binnenkort weer op positieve wijze aangepast gaat worden!

Reputatie 1

dankjewel voor deze uitleg

zit dus in iedergeval in de planning

bedankt

 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, ik ben blij dat ik je een klein beetje gerust heb kunnen stellen.

Fijne avond gewenst!

Reputatie 1

Gefeliciteerd kpn 

het is jullie weer gelukt!!!!!

voor de 7e keer update verzet

waarvan 4x 2 maand achter elkaar

jullie hebben netjes brieven verstuurd dat jullie bijna klaar zijn met de upgrade(dit was in oktober)

brief in november bijna KLAAR

appje dat het 2 maandjes later werd oke kan

toen na belletje nog 2 maandjes later

en nu jawel hoor weer 2 maandjes later dus eind mei

go wat een strakke planning

gewoon om de twee maanden ,twee maanden uitstellen

word al vanaf 2016 aan lijntje gehouden

complimenten van een hele trouwe klant

Reputatie 1

het is jullie weer gelukt!!!!!

voor de 7e keer update verzet

waarvan 4x 2 maand achter elkaar

jullie hebben netjes brieven verstuurd dat jullie bijna klaar zijn met de upgrade(dit was in oktober)

brief in november bijna KLAAR

appje dat het 2 maandjes later werd oke kan

toen na belletje nog 2 maandjes later

en nu jawel hoor weer 2 maandjes later dus eind mei

go wat een strakke planning

gewoon om de twee maanden ,twee maanden uitstellen

word al vanaf 2016 aan lijntje gehouden

complimenten van een hele trouwe klan

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Dit is het forum voor de klanten van provider KPN.

Ik zou een mailtje sturen naar support@kpnnetwerk.nl want die gaan hierover, niet de provider KPN.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jajela, heel zuur dat het wéér uitgesteld is :frowning2: @jlthkoch geeft best een goede tip, heb je al gemaild naar NetwerkNL? Het kan daarbij een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt. Het is ook mogelijk om met ze te bellen via 088 006 3744, of Whatsappen, via 06 308 562 91. Dan krijg je veel sneller een reactie!

Reputatie 1

heel mooi dat jullie me door verwijzen naar kpn netwerk

maar het is toch echt de provider die me al een aantal keren belooft heeft dat het echt gaat gebeuren

en dat ik gerust nieuw contract kon afsluiten

en dat ik op mn tweede tv makkelijk hd kon kijken en wifi door het hele huis geen probleem

denk toch dat het een kpn is en wie waar verantwoordelijk voor is ,is en mag niet het probleem van de klant zijn

Provider KPN moet zelf ook informeren bij KPN Netwerk. KPN Netwerk geeft vervolgens al een aantal keren door dat het echt gaat gebeuren en Provider KPN geeft deze informatie aan jou door. Kennelijk is deze informatie van KPN netwerk onjuist geweest.

Dan is het toch juist handiger en sneller om rechtstreeks bij de bron te gaan informeren?

Reputatie 1

ja kastje naar de muur

wat was er eerder kip of het ei

het probleem is dat

de een contracten verkoopt

die men niet waar kan maken

en vervolgens naar de ander wijst dat die hun werk niet doen

deze zeggen op hun beurt dat deze toezeggingen niet gedaan kunnen en mogen worden

ik ben van mening dat dit een probleem is binnen kpn en dat niet de klant hier achteraan hoeft

zoals je kunt zien loopt dit al vanaf 2016

dus 4 jaar

gewoon bijzonder anno 2020

(kpn netwerk zegt informeer bij kpn provider)

 

 

 

 

 

 

Reputatie 1

ps nu ik net nieuw contract hussel heb afgesloten

heb ik ook nog de pech dat ik de 2 wifi punten

misloop

terwijl ik gemiddeld maar 14 mb heb

en met wifi gemiddeld 2mb

als ik dit had geweten had ik wat later abbo verlengd

 

Reputatie 7
Badge +20

De Superwifi punten zijn onderdeel van het welkomstaanbod van helemaal nieuwe klanten, die kunnen kiezen uit een welkomstkorting óf gratis Superwifi punten. Bij een verlenging is deze actie niet actief, dus je bent ze niet misgelopen.

Ik wacht nog op een terugkoppeling over de reden van het uitstel, ik heb gevraagd om meer informatie zodat we weten waarom dit nu wéér gebeurt. Je hoort van mij zodra ik meer weet!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jajela, na wat over en weer mailen, heb ik nu een bericht ontvangen dat deze week opnieuw gekeken gaat worden wanneer de upgrade uitgevoerd kan worden. De verwachting is dat de nieuwe datum vanaf 15 maart weer zichtbaar zal zijn, ik hoop dat dit ook daadwerkelijk het geval is zodat je weet waar je aan toe bent!

Reputatie 1

dankjewel Maja

hoop dat het nu echt doorgaat

heb wel de Wi-Fi versterkers  bekabeld gekregen

nu wel bereik door het gehele huis

nigmaals dank voor de moeite

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn dat je nu wifi versterkers hebt, dat maakt vast al een flink verschil :blush: 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie momenteel nog geen upgrade staan, kan wellicht komen doordat Corona het land redelijk lam legt op het moment. Al onze aandacht gaat nu uit naar het zo goed mogelijk opnieuw inrichten van onze processen om er voor te zorgen dat al onze klanten een werkende verbinding houden. Daarom acht ik de kans aanwezig dat het nog een poosje kan duren voordat de focus weer op het verbeteren van de bestaande lijnen komt te liggen, heel flauw voor jou aangezien je al zo lang wacht :sweat:  Niemand van ons kan ik de toekomst kijken en niemand weet dus welke impact Corona op de samenleving gaat hebben, wij doen in ieder geval erg ons best om alle communicatielijnen open te houden! Omdat ik op korte termijn geen verandering verwacht wat betreft de upgrade, sluit ik hierbij eerst het topic. Goede gezondheid gewenst!

Reputatie 1

snap het helemaal 

alleen kids met hoorcollege

skypevegaderingen 

en dergelijke is ook een probleem

en nu idd corona snap ik

maar dan helemaal slecht dat kpn klanten zo lang in de kou laat staan(jaren)

en ik weet dat het nu overmacht is en vind het daarom voor nu niet erg

maar als netwerk gewoon zn werk volgens planning had gedaan had ik nu geen probleem gehad

ik zie het helaas als stuk wanbeleid

en je kunt trots zeggen dat je snelste en betrouwbaarste netwerk hebt

klopt misschien 

maar ook traagste

en meest onstabiele

 

maar tis niet anders

(niks persoonlijk hoor)

wens jullie ook goede gezondheid en sterkte un deze lastige tijd

Reputatie 7
Badge +20

wens jullie ook goede gezondheid en sterkte un deze lastige tijd

Bedankt @jajela :green_heart:

Reputatie 1

heb  toch wel serieus probleem met snelheid

dochter moet videobellen voor haar tentamen hbo

en mn zoon ook

1 stabiele verbinding lukt al niet voor een hoor tentamens van een uur laat staan 2 

heb nog maximaal 13 mb gemiddeld

help