Beantwoord

Upgrade telkens uitgesteld

  • 6 December 2019
  • 44 reacties
  • 587 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai, als het nu mis gaat met tentamens snap ik dat je nu toch echt serieuze problemen ervaart :confused:

Er is nog geen nieuwe datum voor een upgrade bekend, dus voorlopig zal er niets veranderen aan de snelheid die binnenkomt. Je geeft aan dat er geen stabiele verbinding is, gaat dat om de wifi? Zo ja, is het dan beter te doen als het videobellen gebeurt via een bekabelde verbinding? Dan kunnen je dochter en zoon hun laptop tijdelijk aan een kabel hangen, puur voor deze belangrijke momenten!

Badge +19

Levert Ziggo niet op jouw adres? Ik ben echt wel een kpnfan maar in dit geval zou ik toch echt overstappen. 

Reputatie 1

#maja

zal ik proberen

maar snelheid die binnenkomt is maar 14 mb

dus verdeeld over twee laptops

loopt gewoon te langzaam

dus heel vervelend

heb nu mijn mobiele data van ben eraan

en dat lukt

maarja 

beetje jammer van mijn pakket

en joep

ziggo helpt hier niet

zit vast aan mn koperlijntje van 14 mb van kpn😥

 

Reputatie 7
Badge +20

Als die 14Mb gebruikt wordt om via 2 laptops tegelijkertijd te videobellen en dan ook nog beide via de wifi, dan wordt dat inderdaad erg krapjes :confused: Ik wil je aanraden om het videobellen écht via een bekabelde verbinding te doen. Als je gebruik maakt van wifi valt sowieso een deel van de snelheid weg en daarnaast is een bekabelde verbinding stabieler. Ik hoop dat het op die manier een stuk beter zal gaan!

Reputatie 1

dankje voor je reactie:thumbsup_tone1:

heb  toch wel serieus probleem met snelheid

dochter moet videobellen voor haar tentamen hbo

en mn zoon ook

1 stabiele verbinding lukt al niet voor een hoor tentamens van een uur laat staan 2 

heb nog maximaal 13 mb gemiddeld

help

Misschien een idee om in deze tijd e.e.a. op 4G te doen? Afhankelijk van waar je zit ten opzichte van de masten haal je hoge snelheden. Zo doet mijn VDSL ~50Mbit/s maar haal ik op 4G meer dan 200Mbit/s. Daar kun je dan in ieder geval de tentamens mee doen...

Reputatie 7
Badge +20

Misschien een idee om in deze tijd e.e.a. op 4G te doen? Afhankelijk van waar je zit ten opzichte van de masten haal je hoge snelheden. Zo doet mijn VDSL ~50Mbit/s maar haal ik op 4G meer dan 200Mbit/s. Daar kun je dan in ieder geval de tentamens mee doen...

Goede tip! @jajela heeft eerst via zijn mobiele data gewerkt, maar die bundel is nu op :confused: Ik hoop dus dat het via een bekabelde verbinding in ieder geval een stuk beter zal gaan dan via de wifi :slight_smile:

Reputatie 1

helaas ook bekabeld niet best

en voor 4g kom ik volgens kpn niet in aanmerking

dus helaas niks aan te doen

hou het op mn super 14 mb anno 2020

😥

Reputatie 7
Badge +20

Erg jammer dat het daarmee nog steeds niet optimaal is :slight_frown: Dan kan ik nu alleen maar aangeven dat ik hoop dat de Cororna maatregelen snel versoepeld kunnen worden zodat je zoon en dochter weer naar school kunnen en niet meer hoeven te videobellen!

helaas ook bekabeld niet best

en voor 4g kom ik volgens kpn niet in aanmerking

dus helaas niks aan te doen

hou het op mn super 14 mb anno 2020

😥

Hoe bedoel je dat je “niet in aanmerking komt voor 4G”? Je kunt gewoon je telefoon op tafel leggen en een Personal Hotspot aanzetten. Desnoods koop je een MIFI router online met een prepaid data tegoed. Dat gebruik je dan voor school, en niet voor gamen of Netflix uiteraard. Daar heb je niemand van KPN voor nodig...

Badge +19

Topicstarter bedoeld sneller internet buitengebied van kpn.

Reputatie 1

snap ik joep

maar dat leveren ze hier ook niet

heb gewoon pech

en word gedwongen naar andere provider te gaan

Badge +19

Ik reageerde even op @rutgerbevaart :wink: Levert Ziggo bij jou wel dan @jajela 

Reputatie 1

nee alleen skv

Badge +19

Dat wordt snel overstappen dus:wink:

Reputatie 1

twijfel

geen interactieve tv

bij skv

moet je weer appart recorder, harde schijf

en smartcard aanschaffen

en service kon is op zichzelf 

prima bij kpn

als ik maar boven de 25 mb kom ben ik tevreden

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb goed nieuws voor je @jajela! Vanaf vandaag is er een snellere lijn beschikbaar op jouw adres, ondanks dat dit niet te zien was bij de geplande upgrades was men hier dus toch mee bezig :grinning:

Zal ik er maar snel voor zorgen dat we de lijnwijziging voor je in gang gaan zetten? Er moet fysiek iemand aan de slag om je aan te sluiten op de snellere lijn dus dit kan een paar weekjes gaan duren, maar je weet dan tenminste dat het nu ECHT gaat gebeuren!

Reputatie 1

helemaal top maja:blush:

heeeeeeel blij met je berichtje

moet ik er ook voor thuis blijven?

dan hoor ik het wel

dankje

mvg jan

 

Reputatie 7
Badge +20

Op 10 juni gaat het gebeuren :grinning: Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven, de monteur die je aan gaat sluiten gaat alleen bij onze centrale aan de slag. Laat je ons even weten hoe het gaat met je verbinding nadat dit gerealiseerd is? :blush:

Voor nu een heel fijn weekend gewenst!