Beantwoord

Upgrade distributiepunt, wijkkast, kabelkast

  • 12 February 2019
  • 8 reacties
  • 711 keer bekeken

In mijn wijk in Zoetermeer is men druk in de weer in grond en rond een kast.

Op meerdere plekken zijn deze soort lasdozen in- of opgegraven en momenteel (niet op deze foto) steken daar kokers uit, vermoedelijk tbv glasvezel. Een stukje verderop komt eea samen naast een kast nabij de hoek van Vissendreef/Parkdreef. Deze kast kan ik echter niet terugvinden in fourstack.


Ik ben eigenlijk zeer benieuwd of dit het zeer lang op gehoopte begin is van de upgrade van de kabelverdelers 2724EP 199 of 2724HN 20 (deze zijn het dichtst bij mijn woning) zodat ook mijn internetsnelheid er eens op vooruit kan.

Heeft iemand hier inzicht in?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 February 2019, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi Rene! Welkom!
Het ziet er naar uit dat er een upgrade aan zit te komen. Dat kun je op deze (nieuwe) site volgen: https://www.kpnnetwerk.nl/
Vul daar maar eens die postcodes in. Via de site kun je je inschrijven voor een nieuwsbrief. Ik waag me nog niet aan termijnen maar ik denk dat je via de nieuwsbrief of dit telefoonnummer snel meer te weten komt:
088 006 37 44
Bedankt voor je snelle antwoord Erwin.

Blijft vreemd dat deze, inmiddels gloednieuwe, kast dus niet voorkomt op fourstack.

Heb jij enig idee hoe ver vooruit de upgrade op de site te zien is, of dat de wijk wordt geïnformeerd, voordat je ook kunt profiteren van sneller internet?

Geabonneerd op de nieuwsbrief heb ik al. Nummer ga ik binnenkort eens keer bellen.
Bedankt voor deze info.

Gr René
Dat ben ik met je eens, Rene. Ik vermoed dat de upgrade nog verder in de toekomst ligt dan 2 maanden.
Tegenwoordig zetten ze verwachte upgrades buiten die termijn niet op de fourstack. Ik zou zeker even dat nummer bellen om meer info te verkrijgen.
Ik blijf hameren op 'verwacht' - want garanties zijn er simpelweg niet. Uiteraard, zien de voorspellingen er wel hoopvol uit maar een termijn moet ik je schuldig blijven.
Inmiddels hebben ze ook de kast met de oude kabelverdeler (2724HN 20 ) vernieuwd en staat er een bord bij dat er rond de kast verderop deze week 2 dagen niet geparkeerd mag worden....




Ik hoop toch zó dat het nu écht gaat gebeuren....
update: Liep vanmiddag nog langs deze kabelverdeler. Was iemand druk bezig. Alle voorbereidingen om deze kast op glas te zetten zijn gedaan.... Alleen de apparatuur en het glas nog.
Kom op KPN, maak mij snel blij met een snellere VDSL-verbinding!
Reputatie 2
Badge +2
Vissendreef/Parkdreef kunt u hier vinden: Kabel informatie Zoetermeer
Dit is inderdaad KPN en Stedin om de wijkkast van stroom te voorzien.

Vissendreef/Parkdreef kunt u hier vinden: Kabel informatie ZoetermeerDit is inderdaad KPN en Stedin om de wijkkast van stroom te voorzien.



Deze info-site kende ik niet.
Top!

Gisteren contact gehad met KPNnetwerk. Update in de wijk moet in augustus zijn afgerond. Vanaf dan hopelijk een veel sneller internet.
Reputatie 2
Badge +2

Vissendreef/Parkdreef kunt u hier vinden: Kabel informatie ZoetermeerDit is inderdaad KPN en Stedin om de wijkkast van stroom te voorzien.

Deze info-site kende ik niet.
Top!

Gisteren contact gehad met KPNnetwerk. Update in de wijk moet in augustus zijn afgerond. Vanaf dan hopelijk een veel sneller internet.

Hoop het voor u en ik hoop voor mezelf dat ze in Zoetermeer - Oud Dorp ook snel gaan beginnen.