Beantwoord

Upgrade naar 200MB internet

  • 16 February 2019
  • 3 reacties
  • 487 keer bekeken

Hallo, ik vroeg mij af hoe het werkt om in mijn huidige alles-in-1-pakket internet van 100mb internet om te zetten naar 200mb?
Ik kan een " vinkje" aanzetten, en dan zie ik dat mijn factuur met €8,99 toeneemt.
Maar hoe wordt het dan geregeld dat de internetsnelheid wordt verhoogd?

Gr. Muppup
icon

Beste antwoord door Dennis-L 16 February 2019, 19:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Gaat het om glasvezel of koper?
Bij beide gaat dat in principe vanzelf binnen een uurtje o.i.d.
Alleen bij glasvezel heb je nog de kans dat je nu nog op een EoF (100mbit) poort bent gepatcht.
In dat geval zal er een monteur naar de POP (glasvezelcentrale) gaan om je om te patchen naar een GoF (1000mbit) poort.
Dit laatste kan een paar werkdagen duren en totdat dat dan is geregeld betaal je die €8,99 nog niet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen muppup, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik zie dat Dennis je al voorzien heeft van een aardig compleet antwoord, super fijn! 🙂 Het hangt inderdaad een klein beetje af van het lijntype waarop je aangesloten bent. Natuurlijk kan ik dit even voor je controleren, maar je zal het ook te zien krijgen op het moment dat je de wijziging aanvraagt. Stel er is een monteur nodig, krijg je hier bericht van om deze in te plannen.

Maar ik kan het dus ook heel snel even voor je nakijken. Wil je in dat geval even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!
Reputatie 7
Badge +21
@muppup, ik heb nog geen reactie terug gezien. Ik ga er vanuit dat je jouw antwoord inmiddels gevonden hebt. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer