Beantwoord

Upgrade uploadsnelheid

  • 2 March 2020
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Onze sportvereniging heeft een flinke investering gedaan om opgenomen videobeelden van wedstrijden te kunnen uploaden. Tbv o.a. videoanalyse hebben wij een minimale uploadsnelheid nodig van 5 mb.  Momenteel halen wij met de aanwezige koperleiding nog geen 1 mb.

Via KPN Netwerk heb ik begrepen dat er binnenkort een stuk VDSL beschikbaar komt waarmee de problemen mbt de snelheid van uploaden uit de wereld zouden moeten zijn. 

Dat “binnenkort” is relatief aangezien ik inmiddels een inmiddels een drietal data heb doorgekregen waarop een hogere uploadsnelheid beschikbaar komt variërend van uiterlijk 31 maart tot 30 mei.

Tot die tijd hebben wij niets aan ons camerasysteem en lijkt onze investering een slechte geweest te zijn.  

Wie kan mij concreet vertellen wanneer de mogelijkheid gaat ontstaan dat de minimaal benodigde uploadsnelheid van 5 mb gehaald kan worden? Op welke wijkcentrale of straatkast zijn wij aangesloten?  

Onze postcode is xxx

admin: privégegevens verwijderd.

icon

Beste antwoord door Joep1965 2 March 2020, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Dat is vreemd want deze site zegt dat er voorlopig geen upgrade komt. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/ . Op deze site zie je wat er maximaal mogelijk is. overigens zegt kpnnetwerk.nl ook niet dat er een upgrade gepland staat.

Bedankt voor je reactie

Heb ik ook op gekeken maar telefonisch werd mij eea, weliswaar met wisselende einddata, doorgegeven.

 

Reputatie 7
Badge +24

Vreemd dat je in zoiets investeert terwijl je geen fatsoenlijke internetverbinding hebt...

Vreemd dat je zo'n reactie plaatst terwijl je niet alle ins en outs kent. 

 

Badge +19

@pdw00 schrijf je in op de site van kpnnetwerk om op de hoogte gehouden te worden. Maar als er op korte termijn iets zou veranderen zou je sowieso de status te zien krijgen en dat is niet het geval.

Reputatie 7
Badge +24

Vreemd dat je zo'n reactie plaatst terwijl je niet alle ins en outs kent. 

Ik denk dat verdere "ins en outs" er ook helemaal niet toe doen…

Maar is misschien Sneller Internet Buitengebied een optie?

Badge +19

 

Maar is misschien Sneller Internet Buitengebied een optie?

Die optie is is niet leverbaar op dat adres.

Reputatie 7

Hoi @pdw00, als het videosysteem 5 Mbit/s upload nodig heeft snap ik dat je graag een verbetering wilt ten opzichte van de 1 die nu mogelijk is. Het netwerk wordt beheerd door KPN NetwerkNL, zoals Joep ook al noemde. Op hun site kan je het adres invoeren en zie je wat de planning is. Ook kan je je daar aanmelden voor de nieuwsbrief en dan word je op de hoogte gehouden, dan weet je wanneer je het kan verwachten.