Beantwoord

Uploadsnelheid laag KPN Glasvezel

  • 12 April 2019
  • 4 reacties
  • 766 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Geachte Forumleden,

Mijn uploadsnelheid is erg laag van KPN Glasvezel.
Want ik heb 50 up en 50 download van KPN Glasvezel
En ik heb alleen bellen en internet van KPN.
Kunnen jullie voor mij uitzoeken waarom mijn uploadsnelheid veel lager is als voorheen?

Met vriendelijke groet
Frans van Rossem

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 April 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Frans, welkom hier.

Als je 50/50 hebt is dat wel teleurstellend. Heb je ook je Experiabox gereset? Zou je ook het glasvezelkastje dat naast de Experiabox staat 10 seconden stroomloos willen maken? Helpt dit?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Alex,

Ik heb de modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Maar helaas het heeft niet geholpen.
Want mijn upload snelheid is nog steeds te laag.
Hier komen mijn 2 testresulaten. 1 van jullie en 1 van speestest.net.


Bestudeer deze testresulaten van mij. En ik wacht jou advies en oplossingen van jou af. De systeembeheerder van jou en van KPN kan deze testresulaten van mij ook bekijken en bestuderen.

Met vriendelijke groet
Frans van Rossem
Vanwege die resultaat verschillen hecht ik over het algemeen meer waarde aan de directe speedtest.net cijfers dan die van de kpn test die wel powerd is by speedtest.

Ik ga er dus blindelings vanuit dat je gewoon de goede upload haalt. Dat geschreven hebbende probeer eens meerdere servers via speedtest.net en meerdere tests met korte tussenpozen via de KPN site.
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie hier ook dat alles goed is ingesteld bij ons en in de centrale, 50 down en 50 up. Als we nou deze 2 ook even doen: 1 en 2. Wat krijg je dan te zien?