Vraag

v10 en canon printer

  • 20 February 2019
  • 2 reacties
  • 200 keer bekeken

Kan geen verbinding tussen Experiabox V10 en Canon printer Pixma MG 3050 van Canon. Kan iemand me helpen.
Op mijn tablet( I Pad )staat alleen: geen e printer gevonden.
Tevens ik het installatie programma op de laptop geinstalleerd . Daar kon ook geen draadloos contact worden gemaakt met de printer.
Verder werkt alles perfect draadloos in huis. TV en Internet.
is deze printer misschien niet geschikt in combinatie met de router?
het groene lampje brandt, het blauwe WPS knippert.
De hint met het stop lampje en de kleurknop werkt ook niet. Krijg geen verbinding.

admin: eigen topic aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Is er ook een andere manier om die printer zonder wps te verbinden? Ik heb wat dingen opgezocht en is het apparaat helemaal up to date qua firmware?
https://www.canon.nl/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mg_series/pixma_mg3050.aspx?type=firmware

Via die link is er misschien ook een goede manier te vinden om hem te connecten. Ik zie zo een-twee-drie geen reden waarom dit apparaat niet met de experiabox verbonden zou kunnen worden.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het ondertussen is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!