Vraag

v12 modem

  • 5 August 2020
  • 35 reacties
  • 1792 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ok. En ziet u dat er apparaten mee verbonden zijn? Zoals hier:

Mijn Samsung A8 die verbonden is met die ene versterker. SuperWiFi's op mijn plaatje, maar dat maakt verder ff niet uit.

Ander tabblad / pagina:

De netwerknaam, die ik weggekalkt heb, wat daar bij u staat, klopt dat? Is dat uw netwerknaam? Of staat er iets wat u niet kent? (en let ff niet op het ip wat in de adresbalk staat)

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Wat vervelend dat de wifi verbinding nog steeds slecht is. Ik wil je graag verder helpen, maar dan zou het wel handig zijn als de vragen die eerder in het topic gesteld werden ook beantwoord worden. Is er op de Experia wifi die er al is een eigen netwerk ingesteld? Welk netwerk zend deze Experia wifi uit? En naast de Experiabox is de verbinding nog goed maar zodra je wegloopt van de box wordt de verbinding minder. Ga je dan een hoek om met een muur er tussen of is de Experiabox nog in zicht? Wat is de melding die je krijgt aan het eind als je de Wifi Manager volledig hebt doorlopen? 

Reputatie 1

De zwarte wifi kastjes doen het niet ze krijgen geen contact want het laatse lampje van de vier die gaat niet branden.

Ik heb ook diverse malen de wifi manager doorlopen maar helpt niet

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Dat het laatste lampje van de 4 niet brandt betekent dat er geen apparaat verbonden is met het netwerk van de Experia wifi's. Als power groen brandt, wifi blauw brandt en het WPS lampje is uit dan zou de Experia wifi zijn eigen netwerk moeten uitzenden. Zie je het netwerk van de Experia wifi's wel in het lijstje met beschikbare netwerken? En als je inlogt zoals @Nick83 uitlegt, zie je daar de versterkers wel staan? Ook vind het opvallend dat je aangeeft dat het probleem meeverhuisd, de versterker die nu uitvalt werkt op een andere plek dus wel goed? En de versterker die op een andere plek goed werkt valt hier ook uit? 

Reputatie 1

Ik ben gistermiddag uren bezig geweest ik heb 3 wifi zwarte apparaten de eerste lampje branden en de rest niet. Op geen enkele plek in huis werken ze ik heb ze ook naast elkaar gezet met de bijgeleverde kabels maar werkt niet.

Elke keer als ik ze van stroom haal krijgen ze een andere naam en IP adres, soms hebben 2 het zelfde IP adres, geef ik ze een andere wachtwoord dan kan ik daarna niet meer inloggen in de kastjes.

Soms zie je ze staan op het modem soms staan ze er niet.

Kunnen we telefoons contact krijgen dan kunnen we het samen doorlopen

Groet,Cor

 

Reputatie 7
Badge +15

@cor01 Heel erg bijzonder dat je de Experia wifi's niet werkend krijgt, vooral dat ze soms wel zichtbaar zijn in het modem en soms niet. Ik neem aan dat alle Experia wifi's direct bekabeld aangesloten zijn op de Experiabox? Of zit hier nog iets tussen? En ik neem aan dat je het configureren via de volgende pagina hebt gedaan? Ik heb helaas geen mogelijkheid om met je te bellen, wel is het mogelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op 0800-0402. 

Reputatie 1

Op dit moment werkt het het blijkt dat de namen van de kastjes niet goed stonden. 

2 doen het goed nu, die op zolder werkt nog niet goed kan ook niet inloggen in het kastje

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt niet op elk kastje apart inloggen. Het is 1 systeem, ze koppelen met elkaar en er is maar 1 kastje waar je op in kunt loggen. De andere kastjes sturen je direct door naar dit kastje als je deze probeert te bereiken.

Reputatie 1

Het kastje op de bovenste verdieping gaat telkens het 4de lampje uit wat zou inhouden dat hij dan geen wifi verzend. 

De eerste twee lampjes blijven branden

Reputatie 7
Badge +24

Het kastje op de bovenste verdieping gaat telkens het 4de lampje uit wat zou inhouden dat hij dan geen wifi verzend. 

De eerste twee lampjes blijven branden

Het 2de lampje is van de WiFi. Niet het 4de.

Â