V7 maakt geluid

  • 7 November 2020
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Beste kpn, 

Sinds enige tijd maakt onze modem een hoog piepend geluid. Het gaat om de KPN Experia Box ZXV10 H220N. Ik vermoeden dat hij toe is aan vervanging, hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen?

Mvg 

Kees Romijn

Hallo wij hebben dat probleem ook en de internet doet ook heel erg traag. zouden we ook de modem kunnen verwisselen?

Alvast bedankt, groet Artur


5 reacties

Badge +12

Beste kpn, 

Sinds enige tijd maakt onze modem een hoog piepend geluid. Het gaat om de KPN Experia Box ZXV10 H220N. Ik vermoeden dat hij toe is aan vervanging, hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen?

Mvg 

Kees Romijn

Hallo wij hebben dat probleem ook en de internet doet ook heel erg traag. zouden we ook de modem kunnen verwisselen?

Alvast bedankt, groet Artur

Ook een V7? 

Beste kpn, 

Sinds enige tijd maakt onze modem een hoog piepend geluid. Het gaat om de KPN Experia Box ZXV10 H220N. Ik vermoeden dat hij toe is aan vervanging, hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen?

Mvg 

Kees Romijn

Hallo wij hebben dat probleem ook en de internet doet ook heel erg traag. zouden we ook de modem kunnen verwisselen?

Alvast bedankt, groet Artur

Ook een V7? 

KPN Experia Box ZXV10 H220N deze heb ik.

Badge +12

Beste kpn, 

Sinds enige tijd maakt onze modem een hoog piepend geluid. Het gaat om de KPN Experia Box ZXV10 H220N. Ik vermoeden dat hij toe is aan vervanging, hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen?

Mvg 

Kees Romijn

Hallo wij hebben dat probleem ook en de internet doet ook heel erg traag. zouden we ook de modem kunnen verwisselen?

Alvast bedankt, groet Artur

Ook een V7? 

KPN Experia Box ZXV10 H220N deze heb ik.

Dat is inderdaad ook V7. Als je ook last hebt van piepen, verkleuring o.i.d kan deze via de klantenservice omgeruild worden. Bel hiervoor 0800 0402. Als dat niet lukt dan horen we het wel en kan een moderator (bijvoorbeeld @Susan_ ) dit voor je oppakken.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom @Artur1324! Zoals @Edwin_Merks al zegt, het is een bekend probleem van de V7. Ik heb een omruilafspraak voor je gemaakt. In je mail vind je de details over de verzending van het nieuwe modem. Laat je het weten als ik nog iets kan betekenen? :hugging:

Bedankt😀

Reageer