Beantwoord

v8 naar v10

  • 26 July 2020
  • 13 reacties
  • 352 keer bekeken

Beste

 

Ik wilde graag mij v8 omruilen voor een v10 , ik game veel en alle verbeteringen helpen mij om het optimale eruit te halen , 

icon

Beste antwoord door justin89 27 July 2020, 16:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @justin89 , alléén defecte modems worden door KPN vervangen.

Je kunt een eigen modem  aanschaffen of er een eigen router achter hangen.

 

JanD

Defecte modems worden vervangen dat is niet zo moeilijk !  mag ik vragen waarom er altijd zo moeilijk gedaan moet worden als een klant om vervanging vraagt terwijl daar maandelijks goed voor betaald word in het verleden toen ik ben verhuist werd er al moeilijk gedaan om de modem netjes aan te passen en mijn vrouw heeft ook wel eens een aantal langen minuten aan de telefoon voor gehangen je word eigenlijk tegen de muur aan geplaatst want ja we hebben genoeg klanten dus 1 meer of minder maakt niet uit zo word er gedacht is natuurlijk beetje krom vind je niet ?

zie het niet verkeerd JanD is niet persoonlijk gericht he ( meer naar Kpn beleid ) 

 

Badge +19

Ten eerste vanwege de kosten. Ten tweede vanwege het milieu en ten derde ga je echt verbeteringen krijgen met een ander modem? Kan je aangeven tegen welke problemen je aan loopt. Ik ga er van uit dat je bekabeld gamed en niet via Wi-Fi. De echte gamer doet het natuurlijk bekabeld. Overigens is de kans dat je een v10 krijgt nagenoeg nul. Het zou dan een v10a of v12 worden.

Joep 

UW eerst punt is voor een klant overbodig ik betaal dus de kosten heb ik nix mee te maken natuurlijk , Milieu  zal wel mee vallen een de tesla van je baas is smeriger . Verbetering of ik die ga krijgen heb ik geen idee , de Error code 303 komt me zo nu en dan te vaak voor wat zeer vervelend is ( tijdens t.v kijken en ja ook tijdens game ) een internet dip die niet opgepakt word of gezien word door Kpn zelf maar mijn internet staat wel voor een enkel moment uit en vervolgens weer aan en ja Bekabeld 

dus ik zoek naar een verbeterpunt en een beter alternatief en dan is kpn voor om mij daarvoor te informeren wat beste is en als ik lees dat de v8 al verouderd is is het logisch als klant dat er om een verbeterde versie gevraagd word 

JanD

Defecte modems worden vervangen dat is niet zo moeilijk !  mag ik vragen waarom er altijd zo moeilijk gedaan moet worden als een klant om vervanging vraagt terwijl daar maandelijks goed voor betaald word in het verleden toen ik ben verhuist werd er al moeilijk gedaan om de modem netjes aan te passen en mijn vrouw heeft ook wel eens een aantal langen minuten aan de telefoon voor gehangen je word eigenlijk tegen de muur aan geplaatst want ja we hebben genoeg klanten dus 1 meer of minder maakt niet uit zo word er gedacht is natuurlijk beetje krom vind je niet ?

zie het niet verkeerd JanD is niet persoonlijk gericht he ( meer naar Kpn beleid ) 

 

Hallo @justin89 , ik weet dat je het niet persoonlijk bedoelt, maar het is beleid van KPN om alleen defecte apparatuur te vervangen of apparatuur die volgens hun normen niet meer aan de minimale technische eisen voldoet, zoals bij de V7, die wel omgeruild wordt, maar ook alleen als er klachten zijn. Er is geen spontane omruilactie door KPN.

 

Reputatie 7
Badge +24

Van wat je betaald iedere maand is uiteraard maar een heel klein gedeelte voor het modem. Misschien maar een euro ofzo.

En de milieubelasting van 1 modem valt inderdaad wel mee natuurlijk. Maar KPN heeft meerdere klanten. Als KPN bij 1 klant een modem zomaar vervangt, dan zijn er zo nog wel heel wat die dat ook wel zouden willen. En dan word de milieu impact wel wat groter.

Even afgezien van de discussie hierboven, een V10 krijg je alleen nog als vervanging van een defecte V10, en/óf als je een koperaansluiting op basis van pairbonding hebt. In alle andere gevallen een V10a (lijkt niet op elkaar) of een Box 12. Een moderator kan dit voor je bekijken, maar dat kan een paar dagen duren. Vul daarom alvast de ontbrekende delen van je profiel in (KPN gerelateerde, privacy gevoelige info is alleen door moderators in te zien).

allemaal bedankt voor de reactie's 

 

 allemaal koek dit en 1 pot nat, inmiddels 5 a 10 minuten aan de telefoon gehangen en het is wel geregeld zonder enige probleem te hebben onder vonden van de gene die mij hielp aan de andere kant van de lijn 

 

Topic gesloten :D

 

Hallo @justin89 , hoe is het uiteindelijk opgelost willen wij graag weten, wordt het modem nu omgewisseld voor een recenter type?

 

JanD

 

het is opgelost door te bellen en de modem word nu omgewisseld  voor een recenter type 

JanD

 

het is opgelost door te bellen en de modem word nu omgewisseld  voor een recenter type 

Hallo @justin89 , goed om te lezen dat het gelukt is.:relaxed: