Beantwoord

V9-V10 i.c.m. Sneller Internet Buitengebied

  • 22 January 2021
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb 4G modem ontvangen, maar experiabox v9. Ik lees dat ik minimaal V10 moet hebben. Hoe kan ik dat regelen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 January 2021, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Een medewerker gaat dit voor u regelen. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag.

Gedaan! Hoor graag of het lukt!

 

Badge +19

Het is erg druk. De wachttijd op een moderator is ca 5 dagen. Je zou een poging kunnen wagen via 0800-0402 en tegen de computer zeggen dat je een medewerker wil spreken maar de meesten hebben geen idee waar het dan over gaat. Het komt niet zo veel voor.

Ik kan wel wachten, als ik maar weet dat het geregeld word. Maar daar ga ik dan maar van uit! Dank!

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Appelbongerd, welkom hier! Laten we dit direct maar regelen. Wil jij je profiel nog aanvullen met jouw mobiele nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? Je kunt dit invullen in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als je het aangevuld hebt? Alvast bedankt!

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +16

Top! Omruilafspraak voor het huidige modem met een V10 is bij deze gemaakt: details van de afspraak heb ik in een privébericht naar je gestuurd!