Beantwoord

Van glasvezel naar koper aansluiten?

  • 17 August 2020
  • 31 reacties
  • 991 keer bekeken

Reputatie 1

Beste,

Aankomende vrijdag verhuis ik. Helaas op het nieuwe adres is geen glasvezel en moet ik noodgedwongen terug naar koper. In de meterkast zit een aansluiting zoals op de foto. Is dit simpelweg mijn Experia V10A met een kabel hiermee verbinden of denk ik dan te simpel?

Mvg

Rene van 't Hoff

 

icon

Beste antwoord door Nick83 17 August 2020, 17:26

Bekijk origineel

31 reacties

@renevth 

misschien handig dat u het klantnummer even weg poetst

niet handig op een openbaar forum

het is maar een tip

Reputatie 1

KPN schandalig!! In de mails waar ik de afgelopen weken mee doodgegooid ben wordt constant bevestigd dat mijn abo op 21/8 wordt omgezet naar mijn nieuwe adres. Zelfs op de betreffende ochtend een sms gehad dat de verhuizing voltooid was. Blijkt dat ik in het grote KPN systeem pas op de 25e augustus sta en ze laten je gewoon barsten en dus 4 dagen zonder internet en tv zitten. Jammerdebammer, sorry we kunnen dit niet naar voren halen. Des duivels ben ik.

Reputatie 7

Hey @renevth, wat vervelend dat de verbinding (nog) niet actief is! Als ik je berichten zo lees, zou het wel gereed moeten zijn. Op: Internet, tv en vast bellen installeren vind je een handige video en stap-voor-stap begeleiding.  
Of is de installatie inmiddels al gelukt? Als je nog problemen ondervindt, geef dan gerust aan waar je precies tegenaan loopt, en wil je dan je forumprofiel updaten met de juiste gegevens? dan kijken we graag even met je mee :) 

Reputatie 1

@Nadia dank voor je bericht. Nee e.e.a. werkt helaas nog niet. Gister contact met Salomon van de klantenservice gehad en die heeft het doorgestuurd naar de afdeling Spoed en ???. Wellicht heeft het te maken dat mijn appartement in een voormalig winkelpand zit en dat mijn consumentenabo niet kan worden afgesloten op dat adres? (Dit verzin ik zelf hoor). Anyway, dat er iets aan de hand is aan de KPN kant staat inmiddels vast, maar wat??? Hoop wel dat het snel wordt opgelost.

Reputatie 7

@Nadia dank voor je bericht. Nee e.e.a. werkt helaas nog niet. Gister contact met Salomon van de klantenservice gehad en die heeft het doorgestuurd naar de afdeling Spoed en ???.

Spoed en Herstel! Dan is je verzoek op de juiste afdeling. Echt balen dit! Sorry daarvoor. Ik hoop dat het vandaag nog kan worden klaargespeeld :disappointed_relieved:

Reputatie 1

@Nadia kun jij niets aan doen 😉 Als het maar wordt opgelost. We zijn allemaal maar mensen 👍🏻

Reageer