Beantwoord

Van het kastje naar de muur gestuurd: de klantenservice laat te wensen over

  • 21 August 2020
  • 53 reacties
  • 1009 keer bekeken

Reputatie 1

nou heropen de boel maar het is toch om gek van te worden , krijg net via de post een doos van KPN denk yes eindelijk na 6 weken geen internet we kunnen er tegen aan en wat denk je stel incompetente *&&ˆ&&*&* hebben ze verdomme nu box 8 weer een 10a gestuurd ik zou een v12 krijgen en ik wil een v12 maar volgens mij wil kpn gewoon dat we oprotten want anders krijg ik dit ook niet aan de telefoon te horen “ik ben een drammertje” ü kunt niet uw zin krijgen altijd helaas zit dat niet zo in elkaar” 
wat denk u wel dat u wat roept en wij sturen ???? u krijgt nooit een V12 meneer dat ik ik u op een briefje geven zei de dame van opzeggingen dus ik heb toen gezegd doe dat maar stuur het me maar op een briefje en de verbinding verbroken ik ben hier zo klaar mee wat een gezeik kom op 8 weken om iemand te voorzien van een box v12 hoe moeilijk is het zelfs een nieuw pakket als nieuwe klant voor me aangevraagd en nee hoor ook niet monteur ook niet 4 boxen liggen bij de jumbo krijgen we niet omdat we een box eerst moeten inleveren die zijn retour nu nu heb ik dus weer een 10a in huis waar kan ik deze heen sturen want ik ben in staat om hem in de grijze bak te pleuren zo zat ben ik het nu.

EN idd opzeggen had ik gedaan was naar ziggo en ben net in de 14 dagen van ziggo afgezien omdat jullie beloofde alles komt goed we vergoeden u voor de weken geen internet nu 6 totaal maar wie telt er mee nu hebben we uit eindelijk een asus router van 300 euro moeten kopen zodat we via een omweg online konden gaan . dus ja 300 euro ****** betalen omdat iemand bij KPN zit te kloten en me niet helpt en nee het is niet 1 persoon het is een hele afdeling lijkt het wel.

Dus mijn vraag als volgt is willen jullie ons weg hebben want we vertrekken graag hoor als u dit wil maar dan wel graag even de kosten vergoeden die ik heb moeten maken om dat ****** internet aan de gang te krijgen omdat jullie monteur het niet nodig vond te komen want een simpele v12 neerzetten zou het probleem oplossen dus tja zo makkelijk maar dus eigenlijk toch ook weer niet er is me nu dus 4 weken schade van geen verbinding toegezegd (zijn er 6) maar jullie tellen toch ook met de boxen maar tot 10 verder komen we niet. dat geld heb ik ook niet gehad daarna heb ik zelf maar 300 moeten geven voor een router met ondersteuning voor KPN omdat kpn de andere kant op keek en dacht val dood daar joh ....... dus wat heeft u als wedontcare hier op te zeggen is er iemand met een rang hoger dan ik kan niet en wil niets mentaliteit of word het toch opzeggen???

is jullie personeel zo erg dat er niet 1 persoon slim is om me een box te sturen die werkt op mijn verbinding gigabit nu halen we met onze eigen 300 euro router goede snelheid prima hoor maar waarom moet ik dan nu vet geld betalen voor iets wat u hoort te leveren u blijft dus in gebreke bij deze om mij apparatuur te leveren conform mijn internet abonnement , door uw eigen technische dienst is me meerdere malen verteld V12 gigabit is V12 meneer alles er onder geeft gedonder. plus bij elk nieuw gigabit abbo geven we een v12 dus ik snap niet waarom er een monteur moet komen om te zeggen hier staat een verkeerd modem het moet worden omgeruild??????

dus uw eigen personeel zegt dit tegen mij en ik bel en word elke keer doorverbonden tot ik zelf maar ophang omdat ik niet de gene wil zijn die iemand een ziekte toe wenst ed. zo boos ja idd dus ik hou liever de eer aan mezelf want ik hou er niet van om mensen voor rotte vis uit te maken maar laten we zo zeggen het ligt op het puntje van mn tong na 8 weken gezeik als u dit snapt en denkt goed verhaal moet je wat mee doen DOE ER WAT MEE DAN STUUR HET NAAR IEMAND MET EEN IQ OF IN IEDERGEVAL MACHT GENOEG OM DIT TE STOPPEN WANT SORRY IK VIND HET NIET LEUK MEER BEGRIJPT U MIJ MISSCHIEN DAT IK HET NIET MEER LEUK VIND NA 8 WEKEN !!!!!

 

*Admin: tekst aangepast i.v.m. taalgebruik

icon

Beste antwoord door paultje1971 25 August 2020, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

Reputatie 7

Dan is eigenlijk geen een betrouwbaar want glas geeft altijd een burst en blijft dan op je abbo snelheid ik heb 980 aan het einde van ookla op de ziggo site en op speedtest.net lijken op zelfde maar ziggo geeft 20 meer dan speedtest.net daar haal ik 960 dl en 720up

Glas geeft inderdaad altijd een burst maar dat heeft bij de Ookla Speedtest geen invloed op het uiteindelijke resultaat immers de meting stopt pas als de snelheid enige tijd redelijk constant is en het is die redelijk constante snelheid die als resultaat gegeven wordt, niet de burst.

Heb je een screenshot van die meting via Ziggo?

Reputatie 7
Badge +15

@paultje1971 Ik zie dat er contact is geweest met een collega en dat deze een vergoeding ingevoerd heeft. Ook zie ik dat er een terugbelafspraak gepland is voor komende vrijdag. Kun je mij laten weten of het dan gelukt is?

Reputatie 1

Dan is eigenlijk geen een betrouwbaar want glas geeft altijd een burst en blijft dan op je abbo snelheid ik heb 980 aan het einde van ookla op de ziggo site en op speedtest.net lijken op zelfde maar ziggo geeft 20 meer dan speedtest.net daar haal ik 960 dl en 720up

Glas geeft inderdaad altijd een burst maar dat heeft bij de Ookla Speedtest geen invloed op het uiteindelijke resultaat immers de meting stopt pas als de snelheid enige tijd redelijk constant is en het is die redelijk constante snelheid die als resultaat gegeven wordt, niet de burst.

Heb je een screenshot van die meting via Ziggo?

Nee ben ff klaar mee om proefkonijn te zijn je je kan toch zelf naar ziggo gaan plus dat ik een gekeken heb waar de meeste hun test data laten doen en dan kom je uit op ookla speedtest.net dus zinloos eigenlijk ik kan met zekerheid zeggen dat mijn lijn een x getal tussen de 920 en 940 zal geven dit omdat ik na zo’n 50 testen en data opslaan en grafiek enz er achter ben gekomen dat het dus steeds om die ene site draait als je betere test zou willen dab zou je met een timer moeten werken die zegt uw download was binnen in xx seconden en daarvoor een 1000mb bin gebruiken zelf ben ik voorstander van de 5000mb bin omdat de lijn dan zowel goed op snelheid is en je een tijds meting duidelijk kan zien en noteren en deb miet je dus weten welke sites die bin files hebben en dan zo testen want dat geeft in mijn ogen een beter beeld en word niet beïnvloed door metertjes en websites maar 1 hop naar de file en dan zie je de file op server a deed het in 7.2 sec server b in 7.3 enz enz en dan kan je ook terug rekenen wat je snelheid was en ik stond er van te kijken laten we dit zeggen die websites zijn pure onzin en reclame zuilen die extra bij data genererende die mn test eigenlijk vervuilde en er lagere data snelheid gaf aan het einde!!

 

Je zal zien als je mijn methode gebruikt en een rekenmachine dat je rond de 950-979 uit komt en met speedtest is het steeds rond die bijna altijd zelfde getal wat ik al vreemd vond dus ben daarom eens verder gaan kijken en er dus per toeval zo achter kwam dat als je een grote file pakt je een veel meer eerlijke test hebt omdat de realiteit ook dit deze manier toepast of je moet de torrent manier doen maar dat gaat dan weer op hoeveel je deelt hoe meer jij terug krijgt en de meeste torrent sites bieden alleen illegale dingen aan dus ook niet test waardig we hebben samen met een vriend van me een eigen speedtest gedaan omdat het abbo eigenlijk op papier 1000/500 is dus mijn NAS dual cat7 op de router ook met link a. Aan van een kpn adres naar de andere met beide 1000/500 abbo en een 10gb test file die hij downloade bij mij en ik daarna weer terug downloade van zijn zelfde server type ook synology 9xx versie.

 

Daarna naar een test website die ff buiten gebruik is nu even een file upload erop van 5gb en deze hebben we aan de telefoon tegelijk gestart en photo finish dus dat zit prima en had een dl van 943 en bij hem 945 dus de afwijking is minimaal het uploaden naar dan loop je wel tegen je abbo beperking aan omdwt deze 500 is ! Wat veel mensen bij een test vergeten is dat er ook data naar je pc moet worden geschreven om hem eerlijk te houden! En dan kom je nog een beperking van windows eigenijk tegen soms kan jouw ssd of de m2 het niet aan de enorme spike aan data en slaat windows soort van rem er op en dat zie je in praktijk vaker gebeuren dat mensen met een harddisks met oude stijl het ook wel eens daar de bottleneck kan zitten of het is een wat oude pc dus een ding ben ik nu zeker van met een pc met i9 en m2  2tb 2 keer in raid 0 zit het qua speed prima en de testen van de ax11000 vs de kpn box 12 liegen er ook niet om de asus verliest het van de goedkopere kpn of wifi gebied wat ik totaal niet had verwacht ik pakte met iphone vanaf de hoek huis 8 meter vd router een speedtest van 800+ op kpn waar ik bij de asus niet boven de 500+ kwam dus kpn heeft de wifi beter op orde de metingen qua bereik dbm enz moet ik nog afnaken maar zo ver ik kan zien zou 1 box v12 alleen op zn gemak een 100m2 huis kunnen bedienen dus dat brengt me tot me volgende punt de v12 is binnen!!!!! En ik heb serieus twijfels om de asus op marktplaats te doen en met de 12 door de gaan het is een super snel ding en de uitval en slechte wifi is zo ver ik kan zien niet waar op ik heb een nieuwe editie want 100% tevreden over netwerk!! 
 

En het klopt dat ik vrijdag word gebeld of alles goed is gegaan en ik kan dan zeggen ja tot nu toe alles dik in orde en ben blij dat mn bewijs en dat van de netwerk monteur ook is bewezen met het v12 modem want de nieuwe ms flight sim was in 14 min binnen en das geloof mij maar een nette tijd haha.

 

nou verder wens ik iedereen een fijne avond ik ga nog wat testen met wat andere dingen qua domotica en dat is niet voor dit topic excuus voor het hier en daar ontbreken van leestekens maar op een klein rot schermpje zit ik nu te typen vandaar! 
 

Mensen bedankt en iedereen de groetjee ik ga me afmelden voor dit topic want ik vind het probleem wet mij betreft netjes opgelost en ja kosten wat bloed zweet en tranen maar we hebben de v12 en de vergoeding ook tot ziens allemaal