Beantwoord

Van Telfort naar KPN mobiel heb ik dan een husselkorting van 5 euro?

  • 31 January 2020
  • 13 reacties
  • 455 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Geachte Meneer / Mevrouw,

Op mijn contract staat een welkomstkorting vermeld van 2,50 euro.

De Husselkorting van 5 euro echter nog niet.

Kunt U mij de garantie geven dat deze husselkorting erbij zit ?

Ik zat bij telfort en heb mijn mobiele contract verlengt bij kpn.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 February 2020, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Heb je een ander KPN product of een ander Telfort product?

Reputatie 7

Hallo @Jeroen.lous, welkom bij ons op het forum. Husselkortingen zijn alleen mogelijk bij abonnementen die als Hussel zijn afgesloten. Ben je zelf overgestapt van Telfort naar KPN, of is jouw abonnement op 26 januari automatisch overgezet? Daarnaast is wat Galdor noemt ook van belang. Zou je dat kunnen toelichten?

Als je het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan jouw forumprofiel kunt toevoegen kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.

Reputatie 1
Badge

Hallo Jasper,

Ik heb zelf mijn contract  van mobiel (telfort) naar Mobiel (Kpn) verlengt.

Het contract gaat pas in op 17-06-2020.

Daar ik zowel internet, tv, vaste telefoon en mobieltje van telfort had, neem ik aan dat ik gebruik kan 

maken van de husselkorting van 5 euro (zie foto)

Ik zou graag een zekerheid willen hebben dat ik die husselkorting heb, omdat deze niet in het contract staat vermeld die naar me is toegestuurd..

Mijn contract en klantnummer zijn :

Contractnummer *** Klantnummer ***
 

Admin: privégegevens verborgen in afbeelding

Reputatie 7

Bedankt voor het screenshot @Jeroen.lous, ik heb jouw privégegevens daarin nog even verborgen zodat jouw adres niet openbaar te zien is. 

De voordelen van Hussel kunnen alleen actief zijn in combinatie met andere KPN Husselproducten. De combinatie van een Hussel mobiel abonnement en een Telfort Thuis abonnement levert daardoor geen Husselvoordelen op, dat kan alleen met een Hussel internet abonnement. Heb je op dit moment nog een Telfort Thuis abonnement? Of heb je die ook al over laten zetten naar KPN?

Reputatie 1
Badge

Ja ik heb nog een Telfort thuis.  Ik heb me wel aangemeld voor Telfort totaal. Hoe zet ik deze dan over en behoud ik dan mijn 5 euro korting van Telfort op mijn tv abonnement. 

 

Reputatie 7

Husselkorting is iets anders dan korting op het Telfort Thuispakket. Hussel is zoals gezegd alleen met meerdere KPN Hussel abonnementen mogelijk.

Met een Telfort Thuispakket kan het Telfort CombiVoordeel zijn (als het alleen Telfort pakketten waren), of Telfort Compleet (als het KPN en Telfort pakketten waren). Als je jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel toevoegt kan ik met je meekijken naar de verschillende pakketten die je hebt en of er korting is op het Thuis pakket.

Waar je in ieder geval recht op hebt is €5,00 korting op het telefoon abonnement. Als je al Combivoordeel had hoor je die korting ook te behouden. Op de Compleet pagina wordt vreemd genoeg alleen een tv pakket genoemd.

@Jasper klant en contract nummer ook maskeren in diezelfde reactie met de afbeelding?

Reputatie 1
Badge

Profiel aanpast met huisnummer en plaats. Dus U kunt mij met zekerheid zeggen dat ik op het mobiele abonnement een korting heb van 5 euro ?

 

Reputatie 7

Nee, op jouw mobiele abonnement heb je geen Husselkorting. Zoals ik eerder al aangaf is die korting alleen mogelijk als je ook een KPN Hussel internetpakket hebt en die heb je niet.

Je hebt nu een Telfort Thuispakket, daar krijg je maandelijks 5 euro korting op. Als je de Husselkorting op mobiel echt wilt kan je het Telfort Thuispakket laten stoppen en een nieuwe aanvraag doen voor KPN internet, maar dan valt de 5 euro korting die je nu op het Telfort pakket hebt weg. Onder de streep veranderd er dus niets, je houdt eenmalig 5 euro korting.

Later dit jaar zullen alle Telfort Thuispakketten automatisch naar KPN overgezet worden, met behoud van voorwaarden.

Ik ben even in de war blijkbaar met Telfort Compleet krijgt een KPN mobiel toch standaard die korting of per 8 oktober niet meer?

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor de informatie galdor 68 en Jasper. Het één en het ander is me nu duidelijk.

Reputatie 7

Graag gedaan @Jeroen.lous, fijn dat we het hebben kunnen ophelderen :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

 

Ik ben even in de war blijkbaar met Telfort Compleet krijgt een KPN mobiel toch standaard die korting of per 8 oktober niet meer?

Met Telfort Compleet kon dat wel, sinds 8 oktober (de introductie van Hussel) is dat inderdaad veranderd.

Duidelijk we hebben nu dus ook Telfort Hussel voor klanten met een Telfort product en een KPN product na 8 oktober. Nadeel is geen voordeel op een KPN mobiel abonnement?

 

Mijn brein is gehusseld door die verschillende voordeel combinaties.😉