Beantwoord

van ziggo naar kpn

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Hoi ik ben in december over gegaan van ziggo naar kon . KPN zou alles regelen maar ziggo geeft aan dat kpn er niets mee gedaan heeft. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 January 2021, 12:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Gertiem , je bent bij KPN via de overstapservice en je bent tevens nog klant bij Ziggo, waardoor je nog rekeningen ontvangt?

Heb je in je correspondentie met KPN ook ergens staan dat KPN de overstap regelt en zij hebben dit niet gedaan, waardoor je nu extra kosten maakt.

Per direct Ziggo opzeggen, zodat de kosten niet verder oplopen en even bellen met KPN 0800 0402.

Je kunt ook in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer invullen, dan komt een moderator er op terug.

 

Ja ik heb bewijs dat KPN het geregeld heeft, maar Ziggo geeft aan dat ze niets ontvangen heeft. Als ik de mail doorstuur naar verschillende Ziggo adressen krijg ik antwoord dat de mail niet gelezen wordt. En dat ik op een andere manier contact op moet nemen. Bedankt ik ga nu zelf Ziggo dan maar opzeggen