Beantwoord

Vast Internet Data Verbruik navragen

  • 12 September 2019
  • 10 reacties
  • 1544 keer bekeken

Hoe kan ik bij KPN mijn maandelijke Vast Internet verbruik nachecken?
Kan ik dat via email aanvragen?
icon

Beste antwoord door Nick83 12 September 2019, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dat kan niet volgens mij. Word denk ik heel niet eens bijgehouden. In je modem staat misschien hoeveel data er gepasseerd is. Daarvan zul je dan zelf handmatig elke maand de stand van moeten noteren.
Reputatie 7
Waarom wil je het verbruik op jouw vaste verbinding controleren?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan een hoog verbruik.
Ik weet van een andere provider dat ze deze info gewoon op je klantenportal ter beschikking hebben. Zie aanhang.

Ik ben op zoek naar een 4G back-up oplossing. Ik zou graag willen weten hoeveel we per laand gebruiken om in te kunnen schatten hoeveel data ik nodig zou hebben voor een paar dagen uitval.


Reputatie 7
Wat vooral veel data verbruikt is televisie kijken en dan helemaal als je de HD-"Glas" zenders bekijkt. Je praat dan over een verbruik van 5,5GB per uur. Bij de gewone HD zenders praat je over ruim 3GB per uur.
Maar daar hoef je je overigens ook geen zorgen om te maken immers televisie kijken via 4G met de TV ontvanger gaat toch niet.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Feijenp, welkom! Het is niet mogelijk om je verbruik op te vragen, ook niet in je Experiabox. Je ziet daar inderdaad wel het totaal, op die manier kan je berekenen hoeveel je per maand verbruikt als je het bijhoudt.
Reputatie 7
Badge +24
Beste @Feijenp, welkom! Het is niet mogelijk om je verbruik op te vragen, ook niet in je Experiabox. Je ziet daar inderdaad wel het totaal, op die manier kan je berekenen hoeveel je per maand verbruikt als je het bijhoudt.
Aan het begin van iedere maand ff op de kalender noteren dus 😜
Ik zie het verbruik altijd tot op de kilobyte gespecificeerd op mijn maandelijkse (Telfort) factuur staan voor het thuisinternet.
Voor het mobiele internet zie ik het totaalverbruik van de betreffende maand op de factuur staan.
Ik zie het verbruik altijd tot op de kilobyte gespecificeerd op mijn maandelijkse (Telfort) factuur staan voor het thuisinternet.
Voor het mobiele internet zie ik het totaalverbruik van de betreffende maand op de factuur staan.

Mobiel kan ik bevestigen dat is tot op de dag gespecificeerd, vast internet niet mijn factuur is maar 1 blad met de totaal prijs nergens dataverbruik alleen eventuele telefonie kosten.
Hallo @Galdor68 en @Feijenp , inderdaad, jullie hebben gelijk bij het thuispakket wordt het inderdaad niet gespecificeerd, is ook niet nodig daar de FUP gehanteerd wordt.
Zijn er geen softwarematige verbruikstellers op een pc te installeren?

Beste @Feijenp, welkom! Het is niet mogelijk om je verbruik op te vragen, ook niet in je Experiabox. Je ziet daar inderdaad wel het totaal, op die manier kan je berekenen hoeveel je per maand verbruikt als je het bijhoudt.

Ik ziet hier met dezelfde vraag, maar kan nergens in mijn experiabox V8 deze informatie vinden. Zou u aan kunnen geven waar u het heeft gevonden?