Beantwoord

Vaste diensten verlengen

  • 22 August 2020
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Mensen,

 

ik ben al jaren lang bij KPN mijn contract is ondertussen al lang verlopen. Nu ik vraag deze te verlengen met de nieuwe aanbiedingen zoals super WiFi, kan dit niet.

Moet we nu echt eerst overstappen naar een andere provider om iets nieuws te krijgen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 August 2020, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Guidovb ,

KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Momenteel kun je SuperWifi al met korting aanschaffen. Het kost nu 149 euro. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

Ik snap jouw opmerking over wellicht een verlenging met gratis SuperWifi aangezien nieuwe klanten dit een tijdje terug gratis aangeboden kregen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting voor een paar maanden op het abonnement bij een nieuw abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.