Beantwoord

Vastlopende en WiFi die verbreekt op de PlayStation 4

  • 3 February 2019
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik ben sinds vorige week donderdag overgestapt op KPN en heb nu problemen tijdens het gamen op de PlayStation 4 hij loopt steeds een enkele seconden vast en de verbinding verbreekt steeds hebben jullie hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 February 2019, 11:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @JaydenKoning Van harte welkom als nieuwe klant, als eerste! Ik hoop dat ik je kan helpen met je verbrekende verbinding. Kun je me iets meer toelichting geven? Is je Playstation het enige apparaat waar de verbinding op verbreekt? Of is het algemener en heb je het ook met de tv en internet? Verder: hoe heb je alles aangesloten? Maak je gebruik van een bekabelde verbinding of gebruik je wifi?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan kan ik met je meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! @JaydenKoning Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat je probleem inmiddels is opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag!

Reageer