Beantwoord

Veel communicatie van andere partijen over aanleg glasvezel, komt KPN ook?

  • 22 March 2024
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Beste KPN

Ik ben al jaren klein-zakelijke klant bij jullie met Telefoon en Internet. 

De afgelopen maanden wordt ik onophoudelijk gebeld door bijv. Ziggo en door verkopers aan de deur met de melding dat er monteurs in de straat zijn en dat ze mijn glasvezel willen komen aanleggen. 

Ik houd ze weg en zeg dat ik niet geinteresseerd ben maar natuurlijk houdt dit niet op.

Ik heb vorig jaar aangegeven op de hoogte gehouden te worden maar ondertussen hoor ik helemaal niets van jullie.

Mijn vraag is nu of ik een reden heb om de andere partijen te blijven weren. Ik houd niet van hun ‘agressieve’ gedrag maar ze komen met aanbiedingen en vanaf de KPN kant wordt mij niets geboden.

 

Ik wil graag meer concreet weten waar ik aan toe ben.

 

Groeten Robert Kroos

icon

Beste antwoord door Nick83 22 March 2024, 13:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U kunt op de site van KPN Netwerk kijken.

Meer informatie gaat u niet krijgen van KPN. 

En Ziggo legt geen glasvezel aan. Die werkt via een coax kabel.

Partijen als Glaspoort en Digitale Stad leggen wel glasvezel aan waar KPN over levert.

En een aanbieding in de vorm van een goedkoper abonnement of tijdelijke korting kunt u ook vergeten. Als KPN glasvezel aan komt leggen kost dat gewoon net zoveel als dat u nu betaald. Uw huidige abonnement blijft gewoon onveranderd doorlopen. 

Dat aanleggen van glasvezel tot in de meterkast moet je altijd laten doen @RobertKr , dat is in principe gratis en je bent niet verplicht een abo bij de betreffende glasvezelaanaanbieder af te nemen, maar dan heb je wel mooi de infrastructuur in huis.

 

Reputatie 7
Badge +24

Als u geen tv heeft bij KPN, dan is er eigenlijk geen reden om niet op een aanbieding van een andere provider in te gaan. Want gewoon internet werkt bij alle providers wel goed. Daar hoeft u niet bang voor te zijn. 

Bedankt voor alle antwoorden. Ik heb mijn best gedaan een trouwe klant te zijn. Maar naar wat ik hier zo lees heeft dat niet veel nut. Ik heb geen tv. Alleen internet. Ik ga onderzoeken wat mijn opties zijn. 

Reageer