Beantwoord

Veel fec erros

  • 16 March 2020
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds vorige week vrijdag en zaterdag veel fec erros bij down, en heb hier zaterdag avond contact mee opgenomen en werdt door verbonden met iemand van de technische afdeling.

Ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn en die heeft voor mij een DLM reset uitgevoerd, en vertelde me dat ik de modem de eerste 48 uur niet van het stroom mocht halen. Het leek goed te gaan maar nu zijn we 50 uur verder en nu lijkt het weer mis te zijn. Ik heb sinds begin september vorig jaar ook een casemanager omdat ik problemen had met 1 tv zender namelijk MTV dat bijna is opgelost.

Heb vanochtend dus contact opgenomen met de casemanager en die vertelde me dat de fec errors die ik op het moment heb bij down niet echt veel waren, en hij vroeg me of ik problemen ondervond met tv kijken en internet maar dat is niet het geval. Hij zij als je geen problemen ondervind dan kun je die fec erros gewoon negeren, maar ik vind het er niet goed uitzien heeft iemand een oplossing voor me? 

Heb een foto bijgevoegd hoe de fec fouten er nu uitzien.

Mvg Gerben.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 March 2020, 22:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Niemand die een oplossing heeft voor me?

 

Mvg Gerben.

Er is geen oplossing. FEC-errors zijn geen enkel probleem en zijn eigenlijk ook géén fouten, ook al noemen ze het wel zo. Zolang je geen CRC-errors hebt is er niets aan de hand. 

Hallo @Gerben27 , inderdaad, fec fouten kun je gewoon negeren.

 

Hoi @Gerben27 . Zo lang je verder geen storing op de diensten ervaart kun je de FEC errors volledig negeren. Ik heb er zelf ook honderdduizenden :-)

 

@jlthkoch @JanD @Erwin_  Hartelijk bedankt voor de reacties, nu maak ik me er minder zorgen over!