Veilig Resetten voor mn bedrijf?

  • 15 August 2019
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Werken thuisbezorgt Mobiel en mijn Cameras nog als ik mijn fabrieksinstelligen reset?
Ik wil namelijk mijn wachtwoord om mee mijn router in te loggen, te resetten.
Ik weet de wachtwoord niet en heb niet superveel verstand van dit!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jerry, welkom bij ons.

Als je een reset uitvoert gaan alle instellingen verloren. Mijn advies is om in te loggen en een screenshot te maken van eventuele instellingen (portforwarding/WiFi). Dan kun je na de reset deze weer aanpassen/herstellen.

Weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Wat een grappig advies @Alex_P, hoe gaat Jerry die screenshots maken als hij niet in kan loggen omdat hij het wachtwoord niet heeft? 😉

Wat zou ik er vrolijk van worden als via mijnKPN het wachtwoord van de Experia Box opnieuw ingesteld zou kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +21
Hi Alex, hoe moet Jerry in loggen zonder het wachtwoord te weten? Dat wordt een reset, maar dan...
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie toevallig, dat Jerry twee topics heeft gestart met deze vraag, samenvoegen wellicht 😎?
Reputatie 7
Badge +24
Wat een grappig advies @Alex_P, hoe gaat Jerry die screenshots maken als hij niet in kan loggen omdat hij het wachtwoord niet heeft? 😉


Wat zou ik er vrolijk van worden als via mijnKPN het wachtwoord van de Experia Box opnieuw ingesteld zou kunnen worden.


Ik ben daar iets te snel overheen gegaan, haha. Mijn excuses. Dat wordt inderdaad een reset, waar nodig zal er daarna weer instellingen aangepast moeten worden. De werking van televisie en telefonie blij wél hetzelfde.

Ik zie toevallig, dat Jerry twee topics heeft gestart met deze vraag, samenvoegen wellicht 😎?

Ik laat het staan, daar zijn ook antwoorden gegeven. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Duidelijk @Alex_P , daar is ook wat voor te zeggen.
Dan had het meteen bij het begin moeten gebeuren. Nu samenvoegen geeft een vreemde discussie. Zolang Marina maar geen dubbel werk gaat doen in het andere topic.