Vraag

Verbinding met internet (KPN Box12) valt voortdurend weg

  • 7 February 2022
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds vandaag valt internet (iTV, bekalbeld en wifi) iedere tien minuten even weg. Lampjes achterop de box vallen uit. Voor op de box blijft alleen powerlampje branden, en internetlampje knippert. Na een minuut start alles weer vanzelf op.

Al verschillende keren de service tool gebruikt. Die geeft aan dat verbinding goed is. Ook herstart de tool de modem, maar dat zie ik bij de modem niet gebeuren. Wel handmatig de stekker er al een paar keer zo'n 30 seconden eruit gehaald. Mara dt haalt niets uit.

Wat kan het zijn?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

snelste oplossing zal komen door 0800-0402 te bellen.

bovenstaande kan een aantal redenen hebben, Hiervoor zal er toch echt een diagnose samen met u gedaan moetne worden om een aantal zaken uit te sluiten, Ala u wenst dat dit via het Fofum gedaan word hou er dan rekening mee dat dit vaak een paar dagen duurt alvorens hierna gekeken gaat worden gezien en dan eerst een moderator hier dient te komen en deze dient een aansturing te doen om lijn te meten etc.. en daarvoor dient u dan alle relevante gegevens in uw profiel te zetten..

Snelste zal zijn telefonisch contact op te nemen, Mocht u het toch hier wensen dan zou ik u vragen om uw forum profiel geheel aan te vullen en te wachten op een moderator..

Yes. Thanks. Heb gebeld. Box wordt vervangen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @JeroenNieuwegein :)

 

Heb je de nieuwe Box inmiddels mogen ontvangen en is het probleem hiermee verholpen? 

Yes. Probleem verholpen. 

Daarnaast durf ik ook wel te zeggen dat het vervangen enorm soepel ging. Dus tevreden klant hier. :)

Reputatie 7
Badge +12

Yes. Probleem verholpen. 

Daarnaast durf ik ook wel te zeggen dat het vervangen enorm soepel ging. Dus tevreden klant hier. :)

Dat zijn de betere berichten om te lezen natuurlijk, bedankt dat je dit nog even liet weten en fijn dat je zo'n tevreden klant bent :) Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben laat het ons dan vooral weten, voor nu in ieder geval een mooie dag toegewenst!