Nu hadden we tot voor kort een andere Experia box en GEEN problemen. Tot mijn vrouw via de tv netflix wilde gebruiken. Na veel communicatie met kpn medewerkers kregen wij de nieuwe Experia box, de v10A. Netflix werkt!
Helaas stapelt zich nu het ene probleem na het andere op. Na enige tijd wordt dat wel met behulp van kpn medewerkers opgelost (we hebben zelfs bezoek gehad van twee monteurs) maar even later popt een volgend probleem op.
Het probleem wat we sinds een paar dagen hebben is dat de communicatie tussen de NAS en de Router niet goed werkt. De NAS neemt de communicatie van mijn PC en het internet over door zich tot hotspot te verklaren. Via google begrijp ik dat er iets met poorten toewijzen aan de hand is maar het is “boven mijn pet” gedoe.
Ik heb de klacht bij kpn neergelegd en krijg als commentaar: dat is niet ons pakkie an, zoek het zelf maar uit.
De enige oplossing die ik nu nog weet is een andere provider te zoeken. Weet iemand een beter oplossing?
Beste antwoord door wimjvanenk
Bekijk origineel