Vraag

Verbinding valt paar seconden weg, Hoge ping

  • 8 December 2020
  • 7 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik heb nu al een tijdje last van verbinding die tijdens het game wegvalt voor 10 seconden en mijn ping omhoog schiet. op het moment kan ik niks doen en loopt alles vast.

iemand enig idee hoe dit op te lossen want ik heb zelf al geprobeerd van kanaal te wisselen maar het probleem blijft zich herhalen. (zelfs met bekabeld internet)

 

Gr. Jimmy

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @pluisjey! Zou je kunnen aangeven om welke apparatuur het gaat en met welke spellen dit het geval is? Daarbij zou ik sowieso willen aanraden bekabeld te blijven gamen. :slight_smile:

hallo Bram,

 

het gaat om de computer en xbox one, bij beide is het probleem en eigenlijk elk spel dat ik online speel.

je ziet meteen dat de  verbinding weg valt want alles loopt vast voor 5  a 10 seconden en de ping schiet meteen omhoog van 20 naar 400+

Computer is altijd bekabeld en daar heb ik het probleem ook.

 

Gr, Jimmy

Reputatie 7
Badge +17

Bekabeld aangesloten is in ieder geval een goede start. Zou je in dat geval voor de zekerheid nog even op deze pagina je postcode en huisnummer kunnen invullen en hier een screenshot posten van het resultaat? Laat daarbij uiteraard wel je persoonlijke gegevens er uit gehaald. Zou je ook nog aan kunnen geven welk type Experiabox je hebt? Daarnaast zou ik voor de zekerheid graag je verbinding willen doormeten om dingen uit te sluiten. Zou je om die reden nog je profiel kunnen invullen?

afgelopen week alleen maar bekabeld gespeeld en probleem blijft zich herhalen.

heb een experia box v10, heb eerder al klachten gehad met een vorig modem die zichzelf elke dag ging resetten. is een monteur langs geweest en heeft alle aansluitingen en de modem vervangen.

 

als het goed is heb ik alles ingevuld op mijn profiel.

 

Gr Jimmy

Reputatie 7
Badge +17

De verbinding is stabiel. Daar lijkt het niet aan te liggen. Zou je eens kunnen kijken of het probleem ook voorkomt als de Xbox het enige apparaat is dat aan staat? Om te voorkomen dat andere apparaten op hetzelfde netwerk voor storing zorgen. Daarnaast zou ik je als dat niet helpt willen vragen om eens te kijken of het helpt poorten open te zetten in het modem. Op deze pagina kan je meer informatie vinden over hoe dat moet. 

de xbox of de pc staat alleen aan als ik daarop bezig ben, voorderest staat er niks aan.

 

 

heb geprobeerd de poorten open te zetten maar bij mij ziet het er heel anders uit dan in de uitleg.

 

zo ziet de uitleg eruit.
zo ziet het er bij mij uit.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie inderdaad dat de schermen wat zijn veranderd. Je kan in dit geval gewoon bij Appnaam het juiste apparaat kiezen. Vergeet niet de eerdere stappen op de pagina ook door te nemen. Verder heb ik ook nog wat meer uitleg voor je over poort forwarding en UPnP. Wel is het iets dat buiten de ondersteuningsvoorwaarden valt. Vandaar dat ik vanuit dit soort instructies de informatie verstuur.Â