Beantwoord

Verbindingsproblemen

  • 27 August 2020
  • 9 reacties
  • 59 keer bekeken

Ha ha bel 0800-0402 das een goeie😂😂.

Heb ik in totaal al bijna 5u gedaan. 

Monteur gehad, nee moest een wifi monteur komen nou die is 3u en 20 min geweest. Kon het niet oplossen. Gesprek met andere collega ook nog opgevangen..... Ach dan heeft de klant gewoon pech…

U wordt vandaag gebeld hoor door kpn.... Ja ze bellen maar ben je te laat met opnemen dan wordt je niet nogmaals gebeld. 

Dus in contact komen met iemand die meer beslissings bevoegd is. VERGEET HET MAAR. 

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 August 2020, 13:13

Bekijk origineel

9 reacties

Nou klacht(en) indienen geeft totaal geen zin. Probeer op alle manieren  contact te leggen ook met div klachten maar terug bellen of netjes reageren zit er niet in.ga vanavond maar eens orienteren voor een andere provider.

Kpn maakt er een puinhoop van.

Gisteren gesprek tussen monteurs over mij opgevangen. Was vast niet de bedoeling als je begrijpt wat ik bedoel.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Badge +19

Voor een klacht of problemen bent u hier op het goed adres hoor. Dus vertel het verhaal maar.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Nou dat is dan eens omgekeerd. 

Ik wacht op reactie van kpn wat ik niet krijg. 

Heb alleen maar frustratie en ellende met kpn.

 

*Admin: Reactie afgesplitst en onder bestaand topic geplaatst.

Dat is een mega verhaal. 

Problemen met WiFi..... Div keren gebeld.. V10 werkt niet... Krijg v12.. Helemaal een drama.. Komt monteur... Nee moet een wifi monteur komen... Nou die is gisteren 3u en 25 min geweest... Probleem kan alleen opgelost met super wifi... Kosten 149.

Klachten indien via site en messenger zijn lruk maar komt een standaard antwoordt op. 

U wordt vandaag gebeld. Ja dat klopt maar als je te laat met opnemen bent..... Bellen ze niet nogmaals.

Mijn man en ik zijn vandaag weer met de klere zooi van kpn bezig geweest nou was erg gezellig 😡

Ben er na alle loze beloftes een beetje klaar mee

Dit is nog niet eens het hele verhaal. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge +19

Nou dan weet u wat u moet doen om het probleem op te lossen. Super wifi's kopen!! Of en dat is nog beter kabels trekken naar iedere etage en daar een wifi versterker plaatsen. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Precies hetzelfde als bij ons 😔

Iedere keer weer hoop en zo krabbelen we maar voort.... 

Gisterenavond weer een klacht ingediend, komen ze niet met een gepaste oplossing dan ga ik van het weekend overstappen naar ziggo. 

Die adverteerd nu met de wifi boosters en gegarandeerd overal wifi.

Betaal nu voor 100mb maar er komt ong 75 bekabeld binnen. De monteur zei u kunt net zo goed een lager abonnement nemen want u krijgt de rest toch niet.

Betekent dus dat ik al jaren teveel betaal buiten alle ellende om

We gaan het meemaken vandaag😊

Jij ook succes he met kpn. 

 

Admin: reactie in ander topic verplaatst naar eigen topic

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Siepies Ik zie dat je in verschillende topics berichten hebt geplaatst. Ik weet niet precies wat er speelt, maar volgens mij heb je last van slechte wifi. 

Voor de goede orde: ik heb deze berichten in dit topic gezet. Dan houden we het overzichtelijk. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Het is dus niet alleen onduidelijk, maar voor de topicstarter ook onprettig als jij jouw verhaal in zijn of haar topic doet. Natuurlijk mag je in een ander topic reageren, maar dan moet het wel over het probleem van de topicstarter gaan. 

Verder helpt het ook als je duidelijke uitlegt wat het probleem is en wat je hebt gedaan om het op te lossen. Dan kunnen andere Forumleden alvast met je meedenken.  Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Ik kan niet direct op je vraag reageren, maar zal binnen enkele dagen terugkomen in dit topic als je nog niet geholpen bent door de community. 

Nog een tip vooraf: lees alvast dit algemene topic over wifi goed door. Ik weet zeker dat je daar veel aan gaat hebben. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Siepies Ik zie dat je me een privébericht hebt gestuurd. Op het Forum reageren we het liefst publiek: dan heeft iedereen iets aan de antwoorden die worden gegeven. Ik kan er niet voor zorgen dat iemand je gaat terugbellen. Als je via de klantenservice een klacht hebt ingediend zal men nog een poging doen om je weer te bereiken. Je kunt vanzelfsprekend ook zelf even terugbellen. Bij de klantenservice kan men je zeker doorverbinden met de klachtafhandelaar. 

 

 

Nou mijn man heeft net zelf gebeld en is zeer ONBESCHOFT te woord gestaan. Hij belde mij daarna en hij zei ik kook wat een onbeschoft mens. 

Dus kpn kan niet leveren waarvoor  ik betaal maar  een klacht netjes afhandelen kunnen ze ook niet.

 

Reageer