Beste,
Ik heb zojuist een hele lange discussie gehad op de chat met een van de medewerkers van KPN.
Het volgende is aan de hand:
Ik heb sinds een aantal weken een probleem met de WiFi afkomstig van mijn V10A modem. De WiFi verbinding vliegt er regelmatig uit. Ik blijf verbonden, maar er is gewoon geen internet meer. Nu ben ik zelf netwerkbeheerder van beroep en heb ik dus eigenlijk alles al uitgesloten. Het lijkt gewoon iets te zijn dat mis is in het apparaat.
Nu heb ik ook al een tijd problemen met online gamen. Als ik bv COD (Call of Duty) wil spelen dan moet ik mn console aanzetten, dan mijn modem herstarten en dan kan ik (soms) gamen. Als ik de console 1 seconden uit zet moet ik weer na het opstarten de modem herstarten.
Nu had ik eerder gelezen dat een andere KPN gebruiker hetzelfde probleem heeft gehad en dat dit is opgelost met een nieuw V12 modem. Ik krijg precies dezelfde foutmelding. (zie onder).
Nu weigert de chat medewerker van KPN alleen om mij zo'n nieuw modem toe te sturen. Dit vind ik toch wel erg vreemd, aangezien op hun eigen forum staat dat dit de oplossing van mijn probleem is. Een nieuw modem zal hoogstwaarschijnlijk ook de "nieuwe” problemen met de WiFi oplossen, en aangezien het modem de nieuwe WiFi 6 technologie bevat is hij direct een stuk sneller.
Ik betaal elke maand een flink bedrag aan KPN, maar de service is op dit moment ver te zoeken. De oplossing die ik krijg is. "Stel dezelfde vraag nog eens op het forum”
Ik hoop dus ook dat iemand hier mij wel kan helpen en dat dit probleem snel opgelost is. Aangezien de oplossing al bekend is moet dit wel lukken lijkt mij.
Gr,
Martijn Dortland