Beantwoord

verbonden, geen Internet

  • 24 February 2020
  • 12 reacties
  • 173 keer bekeken

Hoi, vanaf zaterdag al last van deze vreemde storing, al 5x de modem terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar dit heeft dus geen baat. 

Ik denk zelf dat de modem stuk is, kan ik een nieuwe modem krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Kneggies 24 February 2020, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? En heeft u versterkers? 

V10a en geen versterkers, ik heb alles al geprobeerd. Ik kan dus wél inloggen op mijn wifi maar ik krijg geen toegang tot het internet. Zelfs mijn tv heeft geen toegang tot het netwerk en deze is bedraad aangesloten.

Ik zie dat er gisteren contact is geweest, @Kneggies . Mijn collega laat een vrij kort log achter waarin hij aangeeft dat het is opgelost.

Ik begrijp dat het dus af en toe wel werkt? Wat heb je gisteren allemaal met mijn collega geprobeerd? 

Ik kom nu net thuis en gelijk weer een uitroepteken bij mijn wifi, verbonden maar geen Internet toegang. 

Uw collega heeft op afstand de modem terug gezet naar fabrieksinstellingen. 

Toen leek het goed te zijn.

Maar gisteravond begon de ellende weer.

Ik wordt er een beetje gek van inmiddels 

Dat kan ik me goed voorstellen. Liggen momenteel alle diensten er dan uit? Of is het alleen wifi? 

 

Alleen de wifi geeft problemen,  hij blokkeert de toegang tot internet lijkt het. 

De tv ontvangers doen het wel.

Kunt u mij een nieuwe modem opsturen?

Of de gouden tip geven?

 

Ik kan je experiabox goed bereiken. Er komt dus wel signaal binnen. Wat er daarna precies misgaat is mij nog onduidelijk.

Kun je beschrijven wat er allemaal is aangesloten? Is dat alléén een experiabox? Of zijn er ook nog extra routers of switches aangesloten? 

Welke lampjes branden er, tijdens de storing op de experiabox? Wat gebeurt er als je de experiabox herstart?

 

Ik heb inmiddels met een medewerker gesproken en er is een monteur ingepland. 

Iig bedankt voor je reacties Erwin 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.