Beantwoord

Verbonden maar geen internet V10

  • 21 September 2021
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Sinds een paar dagen, zonder dat het eerder is voorgekomen, valt de internettoegang weg. Er staat nog wel op diverse (draadloze) apparaten dat hij verbonden is, maar verbinding is er dan niet meer. Meestal doe ik dan de experia v10 box even aan en uit, en soms helpt dat. Toch is het erg lastig in deze tijd als hij zomaar weg valt..

icon

Beste antwoord door NHendriks 21 September 2021, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hmm, lijkt me irritant! Ik heb een paar vragen wel; Gaat het internetlampje op de V10 ook uit of rood branden als de internettoegang wegvalt? Gebruik je glasvezel of DSL? Indien DSL, wat doen de lampjes bij L1/L2 naast de DSL poort als het wegvalt? Indien glasvezel, als je verbinding wegvalt, hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje? Is alle bekabeling al gecontroleerd?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ferryiii, welkom op ons forum!
Ik ben ook wel benieuwd naar de vragen die Nhendriks hierboven stelt. Kun je dat toelichten?
Gebruik je ook iets van wifiversterkers of extra routers?

Hi NHendrinks en Thomas.

Het is nu toevallig na mijn berichtje gisteren niet meer gebeurd. Als het gebeurd zal ik hier even een foto posten van de lampjes op de router. Voor de rest gebruiken we DSL en geen extra routers of wifiboosters.

 

Ik laat het horen!