Beantwoord

verbonden zonder internet

  • 16 August 2020
  • 3 reacties
  • 331 keer bekeken

Hallo, ik ben er een paar uur nu achter dat ik geen internet/wifi meer kan gebruiken. Ik heb een experia box v10 waarop staat aangegeven: power, groen. Wireless, groen. Internet, geen kleur. Eco, geen kleur. Services, rood. Ik heb al gereset, aan en uit gezet. Kabeltjes in en uit getrokken. Aangeduwd. Ik zou verder echt niet weten wat het zou kunnen zijn. Iemand verder nog tips? Alvast bedankt! Mvg Ricardo

icon

Beste antwoord door Rico420 21 August 2020, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Rico420, welkom op het forum! De snelste manier om hier naar te laten kijken is telefonisch contact op te nemen via 0800-0402. We kunnen dan je verbinding doormeten, de boel met je nalopen en indien nodig gelijk een monteur plannen of vervangend apparaat opsturen.

Mocht dat niet lukken, dan kunnen we je hier natuurlijk ook helpen. Vul in dat geval je forumprofiel in, en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan pakken we dit samen verder op. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rico420, we hebben geen reactie meer van je gehad. Is het inmiddels nog gelukt op internet te komen?

Heey, ik heb al gebeld met kpn. Maandag avond komt iemand kijken. Dit zou geen algemene storing geweest zijn. Hopelijk word het maandag ook gefixt. Kpn heeft mij ook een leuke compensatie gegeven zodat ik toch nog internet zonder extra kosten mag gebruiken! 😁