Beantwoord

vergoeding aanvragen via website lukt niet door storing

  • 17 February 2021
  • 12 reacties
  • 71 keer bekeken

hoe vraag ik vergoeding aan na storing heb alles al geprobeerd

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 February 2021, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tvahd ,

Dat kun je aanvragen via deze link: 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

na storing van meer dan een week probeer ik een vergoeding aan te vragen na mijn gegevens ingevuld te hebben gaat het systeem de storing zoeken en dan is er een fout op getreden en dan kun je weer op nieuw beginnen tot dat je het opgeeft    of niet

Geef elke keer aan fout opgetreden

hallo. is er iemand bij kpn die een klant werkelijk kan helpen

0800 0402 gebeld vraag over vergoeding gesteld mevr. moest dit aan collega vragen na een kwartier antwoord kijk op kpn.nl      vergoeding aanvragen lukt niet geeft storing aan

Reputatie 7
Badge +20

Hi @tvahd, wat flauw dat het aanvragen van de vergoeding zo moeizaam gaat :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

hallo heb mijn gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Als ik de systemen induik, lijkt het er op dat je dubbel pech hebt gehad. Eerst een storing in de centrale waar meerdere mensen last van hadden, en daarna ook nog een storing alleen bij jou thuis, zie ik dat goed zo? En dat laatste, ging dat alleen om de tv of deed het internet toen ook nog moeilijk? Dat kan ik niet helemaal helder kruigen op basis van de notities. Hoor graag hoe het zit!

 hallo . de tv ontvanger moesten we heel vaak op nieuw opstarten. en toen viel internet en bellen ook steeds weg. der kwam een monteur die monteerde nieuwe modem en tv ontvanger. het internet was beter maar de tv helemaal niks meer. toen bleek dat er storing in de regio was is de monteur weg gegaan nadat die storing verholpen was nog geen tv. weer de monteur die moest kpn bellen of het nieuwste tv ontvanger (heel mooi klein kasje) geplaatst kon worden. zonder resetten of opstarten gelijk tv. hij gaat weg neemt de bijhorende afstand bediening mee en nog geen tv volgende dag opgestuurd. ik heb een week lang gezeurd dat de tv ontvanger niet deugt maar ja wie ben ik. groeten Ton

Reputatie 7
Badge +20

Ah, het was allemaal mis dus voor een langere periode.

Ik ga er voor zorgen dat je de abonnementskosten van 1 week van ons terug krijgt, via de factuur van maart!

oke bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan :slight_smile: