Beantwoord

Vergoeding aanvragen voor 36 uur geen internet lukt niet

  • 11 February 2021
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Hallo,

36 uur zonder internet/telefoon en tv gezeten, nu probeer ik een vergoeding aan te vragen, maar krijg iedere keer een melding , er is een probleem opgetreden, probeer het later nog een keer.

heeft iemand een tip?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 February 2021, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @den houter, bedankt voor jouw bericht! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Is de netwerkvergoeding intussen al geregeld?

Tip is om het via een andere browser te proberen en anders via onze klantenservice te regelen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? 
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!