Hoi @Hannoniem, Waar is aangegeven dat je maar voor 3 dagen een vergoeding krijgt terwijl je langer een storing hebt gehad? Volgens de wet heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Alle informatie over deze vergoeding staat op deze pagina, waar je ook je vergoeding kan aanvragen. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten? In dat geval kan het handig zijn om je gegevens toe te voegen aan je profiel.
@Hannoniem, Gelukkig maar 🙂 Mocht je nog vragen hebben, zie ik ze graag tegemoet.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.