Beantwoord

Vergoeding na storing

  • 14 July 2020
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Mij was ook verteld dat ik een vergoeding kon aanvragen. Kon het nergens vinden. Uiteindelijk via mail gevraagd, na een week werd ik gebeld dat is naar kpn.com/vergoedingen moet gaan. Dan krijg een een scherm met pagina niet gevonden. Probeer te chatten maar de computer denk dat ik een storing heb. Ben er helemaal klaar mee, waarom kan de KPN hier niet gemakkelijker mee omgaan. Door deze storing waarover ik diverse malen heb gebeld, Bennink al zoveel energie aan kpn kwijt dat ze me wel een maand mogen compenseren. Het had veel eerder opgelost kunnen zijn, maar ze waren vergeten ons “om te zetten@

groet, Jellie

icon

Beste antwoord door Natasja 16 July 2020, 17:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Jellie Piersma. Welkom hier op het Forum. Goed dat je dit meldt. Als ik het goed begrijp was er sprake van een storing met je diensten en wil je graag een vergoeding aanvragen voor de periode waarin je geen diensten hebt gehad. Dat is volkomen logisch. Wettelijk gezien heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Je kunt op onze website een vergoeding aanvragen voor een netwerkstoring. Kom je zo wel op de juiste pagina terecht?

Wil je voor de volledigheid je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?  

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Jellie Piersma. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik daaruit opmaken dat het inmiddels is gelukt om de vergoeding aan te vragen? Als het niet lukt, help ik je graag verder.

Ik heb verder niets gedaan, het is in behandeling genomen en het is al van de rekening afgetrokken. Maar dat het niet wat eenvoudiger kan, kennelijk MOET je het op het forum melden om het te krijgen, rare zaak. Waarom doet KPN het niet automatisch. Ik heb er nu heel veel tijd aan moeten besteden om het te vonden, wilde het niet zomaar op een forum zetten, niet iedereen hoeft het te weten.

Maar geregeld, bedankt.

 

groet,

 

Jellie

 

Reputatie 6
Badge +9

Je hoeft niet een topic op het Forum te starten om een vergoeding voor een netwerkstoring aan te vragen, @Jellie Piersma. Dat kan via het formulier waar ik eerder naar verwees. Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk waar je dit precies op baseert. Hoe dan ook: als ik het goed begrijp is de vergoeding inmiddels verrekend met je factuur en is alles nu in orde. Dat is fijn om te lezen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer