Beantwoord

Vergoeding na storing

  • 4 November 2020
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

We hebben een storing gehad (vaste lijn en WiFi) vanaf maandag 12 oktober t/m maandag 26 oktober en vervolgens van vrijdag 30 oktober t/m dinsdag 3 november alleen lukt het niet via het reguliere formulier dit in te dienen (krijg herhaaldelijk een foutmelding) om zo in aanmerking te komen voor een vergoeding. Wat kan ik doen??? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 18 November 2020, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Wachten op een medewerker.  Die reageert over een paar dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +13

@Bunnita Welkom op het forum. Excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk waardoor ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen. Ben je er nog uitgekomen? Anders help ik graag!

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb geen berichtje meer gezien dus ik hoop dat alles gelukt is! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

Het is helaas nog niet gelukt. De foutmelding komt niet meer naar voren maar nu ik wel wat verder kom in dit online proces is het opeens te lang geleden om de eerste storingsdatum in te vullen (langer dan 30 dagen). Ik vind dit echt schandalig en mijn plan is dan ook juridische stappen te ondernemen of anders in ieder geval een programma als ‘Radar’ in de arm te nemen. Het irritantste is dat ik in het online proces sowieso dan ook niet meer dan 3 storingsdagen aan kan geven. Te bizar voor woorden dit, gezien we mega veel kosten hebben gemaakt omdat we het zonder WiFi moesten zien te stellen, dagen lang (zo u in mijn eerste bericht hierboven heeft kunnen lezen). Wordt vervolgd….

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat er geen storingen meer zijn. Alleen nu probeer je een vergoeding voor een storing te krijgen. Daar kom je alleen niet uit. Zal ik je helpen daarbij. Ik ga je een privébericht sturen om het af te handelen.Â