Vraag

Vergoeding na storing internet en tv

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo KPN, tussen 3 juli en 12 juli heb ik geen gebruik kunnen maken van jullie diensten, tv en internet (wifi). Er is een KPN-monteur geweest die constateerde dat het een probleem met de glasvezelverbinding was. Daarvoor is een monteur van Reggefeiber gekomen die uiteindelijk het probleem heeft verholpen. Graag wilde ik een formulier invullen voor vergoeding (wat mij ook werd geadviseerd via jullie chat).
Wanneer ik het invul kan ik echter alleen de datum 5 Juli aangeven als einddatum. Dit zijn slechts 3 dagen, terwijl de storing 10 dagen heeft geduurd.

In die dagen heb ik dus geen gebruik kunnen maken van Jullie diensten, tv en internet, heb ik extra kosten gemaakt bij mijn provider voor (mobiel) nternet (4G) en betaal ik wel gewoon jullie tarief van ruim 62 euro p/mnd. Aangezien ik op het formulier niet de juiste info kan invullen...Op welke manier kan ik vergoeding krijgen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi An, welkom hier.

Ik neem aan dat je dit hier hebt geprobeerd om te doen? Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik kijk het graag voor je na.
Reputatie 7
Badge +24
An, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.