Hallo KPN, tussen 3 juli en 12 juli heb ik geen gebruik kunnen maken van jullie diensten, tv en internet (wifi). Er is een KPN-monteur geweest die constateerde dat het een probleem met de glasvezelverbinding was. Daarvoor is een monteur van Reggefeiber gekomen die uiteindelijk het probleem heeft verholpen. Graag wilde ik een formulier invullen voor vergoeding (wat mij ook werd geadviseerd via jullie chat).
Wanneer ik het invul kan ik echter alleen de datum 5 Juli aangeven als einddatum. Dit zijn slechts 3 dagen, terwijl de storing 10 dagen heeft geduurd.
In die dagen heb ik dus geen gebruik kunnen maken van Jullie diensten, tv en internet, heb ik extra kosten gemaakt bij mijn provider voor (mobiel) nternet (4G) en betaal ik wel gewoon jullie tarief van ruim 62 euro p/mnd. Aangezien ik op het formulier niet de juiste info kan invullen...Op welke manier kan ik vergoeding krijgen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.