Beantwoord

Verhuisdatum ineens vervroegd, maar dan woon ik nog niet op het nieuwe adres

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Verhuizing doorgegeven voor 13 juni, nu krijg ik een mail met daarin dat dit 22 april word.

Ik wil de aansluit datum op 13 juni hebben, op 22 april zijn wij nog niet verhuisd 

 

Waarom word dit gewijzigd ?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 April 2022, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marsha93, welkom op ons forum! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit zomaar zonder overleg aangepast wordt!
Ik heb er zo niet direct een verklaring voor maar je kunt dit weer wijzigen in je MijnKPN of anders telefonisch via 0800-0402

Hoi thomas 

 

Bedankt voor je berichtje.

Er staat aan te sluiten vanaf 22 april. Ik heb al meerdere keren geprobeerd dit te wijzigen in mijnkpn dit lukt helaas niet

Als ik bel is er een wachttijd van 12 minuten maar vervolgens zit ik na 30 minuten nog te wachten.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah als het via je MijnKPN niet wil is het wel echt handig dit nog even bij mijn collega's neer te leggen.

Zij kunnen hem voor je overzetten. De afgelopen dagen zijn de wachttijden helaas wel wat langer geweest. Sorry voor het ongemak!