Beantwoord

Verhuisdatum zelf bepalen

  • 28 March 2021
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik zou graag een verhuizing opgeven per 1 juli, echter ik zie dat alleen de uiterste datum van 28 juni zichtbaar is. Kun je niet zelf een datum bepalen die wat verder in de toekomst ligt?

Daarnaast zie ik dat bij een verhuizing het component vast bellen uit aanbiedingen is verdwenen.

Het is hierbij onduidelijk wat nu de totaalkosten zijn van internet, televisie en vast bellen per maand bij een verhuizing voor een bestaande klant. Ik wilde dit juist binnen de KPN website zelf bekijken, maar dan kan ik beter naar een vergelijkings website gaan zoals www.prijsvergelijken.nl, dan krijg ik meer informatie. Het is toch heel vreemd dat dit bij KPN zo onvolledig is allemaal.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 March 2021, 08:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb een vraag over een verhuizing, stappenplan vanuit Mijn KPN:
 
Service
Contact opnemen met KPN
Bestellen
Alles over verhuizen
Al klant? verhuizing doorgeven
Regel het nu
Gewenste verhuisdatum ingeven
Kan uitsluitend uiterlijk 28 juni
Verhuisdatum bevestigen
Ingeven gegevens nieuw adres
Adres controleren
Wat gaan we verhuizen
En dan bevestigen
 
Na/bij bevestigen is niet te zien wat de kosten zijn voor een monteur en activatiekosten. Kan ik dat ergens vinden? Voor de goede orde blijft apparatuur als Experia box V10, tv-ontvangers, afstandsbedieningen en kabels behouden.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

@PD1967  Volgens mij betaal je bij een verhuizing geen activatiekosten en heb je geen monteur nodig.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PD1967, ik heb je topics even samengevoegd om het overzichtelijk te houden.

Zoals Hans al noemt zijn er geen activatiekosten en heb je in principe geen monteur nodig. 
Je kunt je verhuizing maar beperkt in de toekomst inplannen inderdaad maar als je het donderdag nog een keer probeert zul je 1 juli wel moeten kunnen kiezen!
Je kunt dit ook telefonisch bij ons regelen via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 

Hallo Hans en Thomas,

 

Bedankt voor jullie reacties. Wat toch heel lastig bij KPN is is te achterhalen (en je bent bestaande klant) welk pakket wat kost en hoeveel zenders je bij de tv pakketten krijgt. Inmiddels ben ik erachter dat er gewoon activatiekosten (€25,-) en geen monteurskosten betaald hoeven te worden.

@PD1967  Kijk even op deze verhuissite van KPN Verhuizen | Adreswijziging doorgeven aan KPN

Ik begrijp niet waar je die activatiekosten vandaan haalt, mits……….. je een geheel ander abonnement

gaat nemen natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +20

De aansluitkosten zijn inderdaad bij een verhuizing niet van toepassing maar als je het oude abonnement opzegt en op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluit wel