Vraag

Verhuisperikelen

  • 7 January 2021
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Wij hebben KPN Thuis en mobiel en gaan binnenkort verhuizen naar een woning zonder glasvezelaansluiting in Veldhoven. Die aansluiting van straat naar meterkast gaat KPN Netwerk doen (afspraak is gemaakt). Daarna pas kan de KPN monteur komen voor aansluiting TV en internet in de meterkast. Dat zei KPN.

Maar nu heeft KPN de verhuizing van ons Thuis-abonnement ook op de eerdere datum van aansluiting glasvezel door KPN Netwerk gezet. Maar we verhuizen pas later. KPN zegt dat die netwerkmonteur m.i.v. dit jaar nl. alles regelt, incl. aansluiting TV en internet. Maarâ€Ĥ.KPN Netwerk weet van niks.

Bij KPN kom ik niet verder, monteursafspraak kan ik via de website niet verzetten en ze antwoorden niet op mails van KPN Netwerk die ik gevraagd heb ze te sturen. Ik ben al uren wachten en bellen verder zonder oplossing. Wie doet nu wat?

Wie weet raad?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Bij kpn is communicatie zeer slecht weet er alles van!

Hoi @De Haas . Welkom op het forum.

Ik wil graag een beeld van de situatie krijgen. Wanneer komt KPN netwerk de boel aansluiten? Is daar een datum van bekend?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?

KPN Netwerk komt 26 jan. a.s. op nieuw adres Veldhoven, KPN Thuisabonnement zou 10 febr. pas moeten overgaan (als we echt verhuizen), maar ik blijf mails krijgen van KPN dat dit ook 26 jan.  gebeurt. Profiel heb ik aangepast.

B.v.d.

Wat ik nu kan vinden is dat de wensdatum van het abonnement 10-2  is. Dat staat dus goed. Verder is het een zogenaamde zelf installatie. Het lijkt er dus op dat wij er van uit gaan dat jullie zelf de experiabox en itv aansluiten.

Ik vermoed dat die afspraak is voor het installeren van een zogenaamde NT.  Dat is een printje wat in het glasvezelkastje gezet moet worden, zodat jullie daar later zelf alles op aan kunnen sluiten. 

Ik kom hier toch even op terug. Want ik zie die mails die jij hebt ontvangen nu ook. En als ik die zo lees, willen we het echt op 26-1 gaan omzetten.

Mijn advies is, om te bellen en ‘verhuisdesk’ in te spreken. Helaas heb ik zelf niet de middelen om hier in te grijpen. 

Hier word ik nou zo moe van bij KPN: het onvermogen om goed te administreren en intern samen te werken. Wij hebben helemaal niet gekozen voor zelfinstallatie. Op 10 febr. zou hiervoor de monteur komen nadat KPN Netwerk op 26 januari de glasvezel heeft aangesloten. Alles keurig afgesproken. Maar KPN Thuis-mobiel en KPN Netwerk kunnen niet samenwerken, laat staan communiceren. Daardoor is de datum voor aansluiten KPN Thuis gaan schuiven, niet door ons. Waardeloos!

Ik begrijp dat volledig. Heb je nog wel contact gehad met de verhuisdesk?